Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt niskie ciśnienie paliwa p0087 B8 2.0 Tdi


Patryk850

Rekomendowane odpowiedzi

 

Mam problem ze swoją Audiczka

A4 B8 2.0 tdi 170kM

Zaczęło się od falujących obrotów miedzy 900-1000 brak błędów na komputerze moc pełna  filtr paliwa wymienimy z 2 mies temu.

Wiec zabrałem się za czyszczenie zaworu na listwie  wyczyściłem tez czujnik ciśnienia paliwa nie przyniosło to rezultatów.

Następnie zabrałem się za czyszczenie zaworu na pompie wysokiego ciśnienia.

Auto przestało odpalać Pojawił się błąd p0087 zbyt niskie ciśnienie paliwa. 

Po wielu próbach (2dniach startowania na plaka) udało się uruchomić auto obroty falowaly nadal Więc  zdecydowałem się na wymianę zaworu na listwie oraz na pompie i czujnika ciśnienia paliwa auto nie faluje chodzi równo jednak po przekroczeniu 2100 obrotów pojawia się błąd p0087(zbyt niskie ciśnienie paliwa) i auto przechodzi w tryb awaryjny. 

Na postoju można go przegazowac i błąd się nie zapala 

cisnienie paliwa podczas pracy na wolnych obrotach waha się od 21-25hpa 

opiłków nie ma w pompie 

mnie wiem już co robić nie mam vaga mam tylko interfejs diagnostyczny delphi

czujnik ciśnienia paliwa zmieniony na używkę( ten z przodu ) reszta nowa 

Na  starym i innym używanym czujniki ciśnienia   jest tak samo 

czytałem o adaptacji zaworu n276 ale nic konkretnego nie znalazłem mit? 

Najdziwniejsze jest to dopóki nie ruszyłem czujnika na pompie normalnie auto jeździło tylko falowały obroty Wiec raczej pompa nie padła?

Edytowane przez Patryk850
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też miałem problem z falowaniem obrotów, plus błąd regulacji ciśnienia paliwa P1065, wymieniłem zawór regulacji ciśnienia paliwa N276 na listwie i jakieś 4 miesiące na razie spokój. Co prawda mam motor CAGA. Żadna adaptacja nie była potrzebna, tylko trzeba pamiętać, że tego zaworu nie wolno zastąpić używką, ani też po odkreceniu nie można ponownie stosować (tak twierdzi dokumentacja serwisowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokrecilem mocno zawór i ciśnienie się uspokoiło Auto odzyskało moc 

na zimnym przy temp 0 chwile po odpaleniu czuć szarpanie w silniku po 5 s ustaje 

spalanie jest wyższe niż wcześniej przed awaria 

pojawia mi się check engine od  sondy lambdy 

Mogly paść wtryski od jeżdżenia w trybie awaryjnym ? 

Dlaczego nie wolno stosować używanych zaworów ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.03.2018 o 01:33, Patryk850 napisał:

 

Dlaczego nie wolno stosować używanych zaworów ? 

Ponieważ posiada "krawędź wgryzającą". Ponowne zastosowanie może prowadzić do nieszczelności. Dokrecamy z siłą 80 Nm z tego co pamiętam.

Ps. Tak jest u mnie w CAGA 143 KM

Edytowane przez grzesq_19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...