Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cykanie przy zmianie biegów


bruski16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem w swojej A4 B5 1.6 benzyna. Przy zmianie biegów np. Jak wrzuce z 1 na 2 słychać dosyć głośne cykanie z pod silnika tak samo jest jak zmienie z 2 na 3. Po rozgrzaniu silnika cykanie troche ucicha ale i tak nadal słychać. Cykanie przypomina dziurawy tłumik ale to już sprawdzałem na kanale i nigdzie nie jest przerdzewiały. Dodam, że jak wrzuce np. 2 to lewarek  biegów troche drga ale nie mocno. 2 dni temu wymieniałem nowy olej w silniku z filtrem oleju. Sprzęgło wysoko bierze ale się nie ślizga. Miał ktoś z was podobny z tym problem? Jaka może to być przyczyna? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2018 o 11:44, bruski16 napisał:

Witam mam pewien problem w swojej A4 B5 1.6 benzyna. Przy zmianie biegów np. Jak wrzuce z 1 na 2 słychać dosyć głośne cykanie z pod silnika tak samo jest jak zmienie z 2 na 3. Po rozgrzaniu silnika cykanie troche ucicha ale i tak nadal słychać. Cykanie przypomina dziurawy tłumik ale to już sprawdzałem na kanale i nigdzie nie jest przerdzewiały. Dodam, że jak wrzuce np. 2 to lewarek  biegów troche drga ale nie mocno. 2 dni temu wymieniałem nowy olej w silniku z filtrem oleju. Sprzęgło wysoko bierze ale się nie ślizga. Miał ktoś z was podobny z tym problem? Jaka może to być przyczyna? 

Cykanie to po prostu popychacze hydrauliczne zaworów do wymiany. Co do sprzęgła to tak ma być nawet jak wymienisz na nowe to także u góry będzie brać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B

 

 

W dniu 29.06.2018 o 08:38, dzac4 napisał:

Cykanie to po prostu popychacze hydrauliczne zaworów do wymiany. Co do sprzęgła to tak ma być nawet jak wymienisz na nowe to także u góry będzie brać.

Problem rozwiązany. Żadne popychacze. Okazało się, że jest wydmuchana uszczelka od kolektora wydechowego. Temat do zamknięcia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2018 o 15:12, bruski16 napisał:

B

 

 

Problem rozwiązany. Żadne popychacze. Okazało się, że jest wydmuchana uszczelka od kolektora wydechowego. Temat do zamknięcia ;)

Możliwe że i uszczelka. Ja miałem poluzowaną swiecę i też takowy efekt był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2018 o 08:46, dzac4 napisał:

Możliwe że i uszczelka. Ja miałem poluzowaną swiecę i też takowy efekt był.

Coś tam jeszcze delikatnie mi cyka pod maską może też świeca.. ogólnie mam problem bo dławi mi się na niskich obrotach czasami zgaśnie sam od siebie. Dodatkowo po kilku dniach postoju ciężej się go odpala a jak odpali cały drży dopuki się go nie przygazuje. Miałeś taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2018 o 17:48, bruski16 napisał:

Coś tam jeszcze delikatnie mi cyka pod maską może też świeca.. ogólnie mam problem bo dławi mi się na niskich obrotach czasami zgaśnie sam od siebie. Dodatkowo po kilku dniach postoju ciężej się go odpala a jak odpali cały drży dopuki się go nie przygazuje. Miałeś taki problem?

Mi9ałem. Pomogło umycie przepustnicy. Popatrz też na przewody wysokiego bo także lubią padać. Cewka także lubi pękać i wysokie bije do masy. Widać to w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...