Jump to content

dzac4

Pasjonat
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About dzac4

Informacje

  • First name
    Janusz
  • Location
    Cisterna di Latina

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Teraz GM 10w40.
  2. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Puk Puk. Jest ktoś na tym forum?
  3. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Witam. Silnik 1,6 AHL z 1999 roku. Przejechane 280 tyś. Pewnego razu usłyszałem cykanie zaworów więc stwierdziłem że klękły szklanki. Kupiłem nowe INY i wymieniłem problem znikł. Po ok. trzech miesiącach problem powrócił. Zmierzyłem ciśnienie oleju aby sprawdzić pompę daję równo 1,3 bara lecz na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku słychać cykanie czasem. Po analizie słuchowej występuje to na wysokości 4 cylindra. Teraz tak zamieniłem te dwa z 4 cylindra na stare odpaliłem silnik i jest OK. Rankiem także OK. Po południu zonk odpalam a tu cykanie przez ok 5 sekund i cisza ustało. Dodam że na nowych szklankach jak było zimno to różnie jednego ranka odpalił i było OK a kolejnego dnia już musiałem czekać minutę aby ucichło klapotanie. Gdzie szukać usterki? Co jest temu winne? Może ktoś podpowie.
  4. Olej może być a raczej na pewno przedostaje się do komory spalania i tu jest jego ubytek. Co do płynu szukaj przecieków w zbiorniczku wyrównawczym za silnikiem a także w nagrzewnicy i chłodnicy.
  5. dzac4

    A4 B5 1,6 bez gazu.

    Witam. Mam problem ze znikającym płynem chłodniczym. Brak sladów wycieku. Jedyne co zauważyłem to z rury dymi na biało przy temperaturze zewnętrznej ok 20 st. Dzisiaj uzupełniłem do max poziomu i spisałem kilometry aby sprawdzić co ile muszę dolać ok 100-150 ml. Jakies sugestie podpowiedzi.
  6. dzac4

    Zbieżność A4 B5

    Jeżeli w belce tuleje są zerwane to będziesz miał "pływające" auto. Po tej operacji czyli wymianie tulei trzeba sprawdzić i ustawić geometrię a nie zbieżnosć.
  7. Po wymianie tulei w belce sprawdź i ustaw geometrię. Przepustnicę umyj płynem (jest taki w spraju) nie demontując jej. Po umyciu nic nie musisz adoptować. Robiłem tę operację już dwa razy.
  8. dzac4

    Zbieżność A4 B5

    A zawieszenie sprawdziłes? Belka tylna sprawdzona i sprawna? Jak to sprawdzisz i naprawisz to zrób geometrię i będziesz wiedział na czym jeździsz.
  9. Witam. Czy jest możliwe wymienić simering przy pompie małej i jak to samemu zrobić. Mam przeciek na nim i ubywa płynu. Ogólnie pompa OK.
  10. Regeneracja odbłyśników to podstawa dobrego oświetlenia w tej lampie. Żarówki Tungsram mogą być. Ja założyłem Philipsa. Wczoraj w nocy był test po regeneracji odłyśników. Efekt poprawy 100%.
  11. dzac4

    Woda w bagażniku.

    No i jak poradziłes sobie z problemem? Mam to samo. Na początku było z lewej strony. Potem okazało się że szyba się odkleiła na dole więc ją sam wkleiłem wciskając klej do szyb od dołu. I teraz problem zrobił się z prawej strony a lewa ustało kapanie.
  12. Witam. Pytanie czy tylna szyba w całosci jest przyklejona do karoserii? Chodzi mi o częsć dolną ponieważ stuka mi o karoserię.
  13. Mi9ałem. Pomogło umycie przepustnicy. Popatrz też na przewody wysokiego bo także lubią padać. Cewka także lubi pękać i wysokie bije do masy. Widać to w nocy.
  14. Możliwe że i uszczelka. Ja miałem poluzowaną swiecę i też takowy efekt był.
×
×
  • Create New...