Skocz do zawartości

adas483

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adas483

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Bielsk Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ANA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adas483

0

Reputacja

  1. Witam. Czy ma może któryś z was dostęp do części używanych i mógłby polecić? Szukałem tej części w Białymstoku i okolicy, ale nigdzie nie mają. Ewentualnie kolektor dolotowy włącznie z tą gruszką sprawną. Ktoś coś? Za pomoc serdecznie dziękuję. Pozdrawiam, Adam.
  2. EDIT 2: Została znaleziona prawdziwa przyczyna ciężkiego odpalania auta. Zostały wymienione kable zapłonowe i cewka zapłonowa. Plus do wymiany jeszcze jest gruszka podciśnienia kolektora dolotowego, bo na niskich obrotach przy wciśnięciu gazu dławi się, po paru depnięciach na pedał gazu wskakuje na odpowiednie obroty i przyspieszenie jest okej. Na rozgrzanym silniku wszystko gra jak należy.
  3. EDIT: Postawiłem samochód do mechanika, który cztery dni rozkminiał, co mogło być przyczyną takiego odpalania. Otóż po 4 dniach walki, wymianie pompy paliwa oraz zaworu ciśnienia paliwa, odłączenia gazu, rozmontowaniu połowy samochodu, doszli do tego, że wiązka kabli idących do zaworów była zaśniedziała i się po prostu rozsypała. Tylko tyle mi zdołał wytłumaczyć. Na razie samochód odpala tak jak należy.
  4. A można jakoś sprawdzić czy cewka jest sprawna?
  5. No właśnie pompa działa normalnie. Był już u trzech mechaników i żaden nie wskazał na uszkodzoną pompę paliwa. Ostatnio zostawiłem u znajomego mechanika auto i jak na złość odpalał normalnie, jakby nic się nie wydarzyło. A wina może leżeć gdzieś po stronie elektrycznej np. rozrusznik, alternator czy bezpieczniki?
  6. Witam wszystkich. W moim aucie występuje problem natury takiej, że silnik nie odpala zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Wcześniej problem ten też występował, zawiozłem do warsztatu, wymienili mi świece (jedna miała zerwany gwint i musieli nagwintować na nowo) i odpowietrznik zbiornika paliwa (chyba dobrze zapamiętałem, jeśli nie proszę i poprawienie) i samochód jeździł jak wcześniej, do wczoraj. Problem znów się powtórzył. Mam zainstalowany LPG do auta i awaryjnie odpala normalnie. Dziś poszedłem sprawdzić VAG-iem czy błędów żadnych nie ma. No i ma, dwa błędy wyskoczyły, a mianowicie: 17831 - układ wtrysku powietrza dodatkowego 1 - wymagany przepływ, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem; oraz 16825 - system kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ, brak osprzętu/nie związany ze sprzętem - błąd sporadyczny. Czytałem o nich na forum, ale dla mnie to trochę czarna magia. Może ktoś mi coś powiedzieć więcej czego te błędy dotyczą i jak odnaleźć rozwiązanie problemu z odpalaniem? Pozdrawiam, Adam.
  7. Witam wszystkich członków a4-klub.pl Na imię mam Adam, jestem z Bielska Podlaskiego, dokładniej to pochodzę z okolic. Śmigam obecnie Audi A4 B5 1.6 ANA, PB+LPG. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...