Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Czasem nie odpala


drvv

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od jakiegoś czasu borykam się z problemem nieodpalania mojego :audi: . Wygląda na to, że dzieje się to w losowych momentach. Ogólnie objawia się to tym, że po włączeniu zapłonu nie zapala się kontrolka świec żarowych oraz nie uruchamia się pompa paliwa w baku, a po przekręceniu kluczyka słychać, że coś kręci, ale nie odpala. Po paru - parunastu - parudziesięciu odpaleniach zapłonu, zapala się kontrolka i auto odpala od razu. Myślałem, że to ECU,  ale zostało wysłane do specjalistów i jest OK. Nie jestem ekspertem, ani mechanikiem, ale mam wrażenie, że komputer nie podaje paliwa przy odpalaniu, wydaje mi się, że może być to wina pompy paliwa w baku lub vacum (tandemowej), co o tym myślicie? Ktoś zmagał się z podobnym problemem? 

VCDS nie pokazuje, żadnych błędów, korekty na wtryskach ok, świece wymienione.

EDIT: check engine też się nie pali, podczas kręcenia obrotomierz pokazuje zero obrotów caly czas. Dzisiaj umarł już całkiem. Czy po każdym włączeniu zapłonu powinna uruchomić się pompa paliwa w zbiorniku? Bo u mnie po przekręceniu kluczyka jest cisza (wcześniej chociaż coś "pstrykało")

Pozdrawiam

Edytowane przez drvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wpadłem z vcds'em do auta, i wygląda na to, że nie łączy się z ECU. Z racji, że ECU był ostatnio sprawdzany myślałem, że może coś z immo, ale nie ma problemu z łącznością z nim. Panowie macie jakieś propozycje co to może być?

 

EDIT: Problem rozwiązany. Winny był przekaźnik 614 z tego co pamiętam od pompy paliwa, nowy zakupiony w ASO za 53 zł (614 ponoć już nie produkują zamiennik to 644)

Edytowane przez drvv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się