Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z doładowaniem


AudiA4ABT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie mam następujący problem po wymianie Turbiny kręciła dopiero od 2500 obrotów kupiłem zawór N75 Pierburg oraz drugi zaworek ten mniejszy o oznaczebiu 1J0 906 283A z Febi po wymianie zaworków turbina odzywa się z dołu ale wchodzi po chwili w tryb awaryjny i brak mocy dodam że sprawdzałem jeszcze sztangę czy się porusza i zauważyłem że przy odpaleniu idzie w górę ale już przy dodaniu gazu nie porusza się ? Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale turbina nie jest od 140km Silnika tylko 170 bo w planach było zwiększenie mocy silnika a jak na razie jest jej jeszcze mniej niż było przed założeniem nowej logi które wyszły na Vagu to 00819 high Pressure Sensor G65 07-00 Signal too low ale to jest chyba od klimatyzacji następny to 01826 Sensor for steering Angle G85 Supply Voltage Terminal 30 oraz 17994 Engine Mount Solenoid Valves N144/N145 19794 Control Circuit for Glow Plug Controller 1 i to są jedyne stałe błędy które nie mają wpływu na pracę Turbiny ? Czy może mi ktoś podsunąć pomysł co może być że tak się dzieje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Oczywiście że ma znaczenie że założyłes większe turbo  ktoś musi ci ja dostroic teraz pod sterownik. Inaczej będzie gorzej niż na oryginalnej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...