Skocz do zawartości

AudiA4ABT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudiA4ABT

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Żary

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia AudiA4ABT

0

Reputacja

  1. Kolego Mazurxx a mam takie pytanie bo posiadam taki sam silnik ale nie mam u siebie jednego zaworku oraz tego co zaznaczyłem na obrazku na żółto może mi ktoś podpowiedzieć czemu ja tego nie mam albo w którym miejscu u mnie to się znajduje Sorki za pytanie ale od czasu kiedy samochód wrócił z warsztatu chodzi jak traktor i próbuję nabyć trochę wiedzy czy oby na pewno wszystko mam na swoim miejscu
  2. Witam wszystkich forumowiczów Audi A4 B7 2.0 BLB
  3. Witam Panowie mam następujący problem po wymianie Turbiny kręciła dopiero od 2500 obrotów kupiłem zawór N75 Pierburg oraz drugi zaworek ten mniejszy o oznaczebiu 1J0 906 283A z Febi po wymianie zaworków turbina odzywa się z dołu ale wchodzi po chwili w tryb awaryjny i brak mocy dodam że sprawdzałem jeszcze sztangę czy się porusza i zauważyłem że przy odpaleniu idzie w górę ale już przy dodaniu gazu nie porusza się ? Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale turbina nie jest od 140km Silnika tylko 170 bo w planach było zwiększenie mocy silnika a jak na razie jest jej jeszcze mniej niż było przed założeniem nowej logi które wyszły na Vagu to 00819 high Pressure Sensor G65 07-00 Signal too low ale to jest chyba od klimatyzacji następny to 01826 Sensor for steering Angle G85 Supply Voltage Terminal 30 oraz 17994 Engine Mount Solenoid Valves N144/N145 19794 Control Circuit for Glow Plug Controller 1 i to są jedyne stałe błędy które nie mają wpływu na pracę Turbiny ? Czy może mi ktoś podsunąć pomysł co może być że tak się dzieje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...