AudiA4ABT
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O AudiA4ABT
Informacje
-
Imię
Pawel
-
Miasto
Żary
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia AudiA4ABT
0
Reputacja
-
Kolego Mazurxx a mam takie pytanie bo posiadam taki sam silnik ale nie mam u siebie jednego zaworku oraz tego co zaznaczyłem na obrazku na żółto może mi ktoś podpowiedzieć czemu ja tego nie mam albo w którym miejscu u mnie to się znajduje Sorki za pytanie ale od czasu kiedy samochód wrócił z warsztatu chodzi jak traktor i próbuję nabyć trochę wiedzy czy oby na pewno wszystko mam na swoim miejscu
-
-
Witam Panowie mam następujący problem po wymianie Turbiny kręciła dopiero od 2500 obrotów kupiłem zawór N75 Pierburg oraz drugi zaworek ten mniejszy o oznaczebiu 1J0 906 283A z Febi po wymianie zaworków turbina odzywa się z dołu ale wchodzi po chwili w tryb awaryjny i brak mocy dodam że sprawdzałem jeszcze sztangę czy się porusza i zauważyłem że przy odpaleniu idzie w górę ale już przy dodaniu gazu nie porusza się ? Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale turbina nie jest od 140km Silnika tylko 170 bo w planach było zwiększenie mocy silnika a jak na razie jest jej jeszcze mniej niż było przed założeniem nowej logi które wyszły na Vagu to 00819 high Pressure Sensor G65 07-00 Signal too low ale to jest chyba od klimatyzacji następny to 01826 Sensor for steering Angle G85 Supply Voltage Terminal 30 oraz 17994 Engine Mount Solenoid Valves N144/N145 19794 Control Circuit for Glow Plug Controller 1 i to są jedyne stałe błędy które nie mają wpływu na pracę Turbiny ? Czy może mi ktoś podsunąć pomysł co może być że tak się dzieje