fenri95 Opublikowano 25 Listopada 2018 Opublikowano 25 Listopada 2018 Witam mam problem po mapie 1.8t na 225km nie mogę sobie poradzić z ustawieniem lpg wtryski to barracudy 130 bez dysz kalibracyjnych, Reduktor był KME.Spadki ciśnienia były do 0,80bar.. Założony nowy reduktor STAG 01R czerwony i spadki są nadal te same.. Nie mam już pomysłow wężyk z zbiorniczka leci fi 8. Przy reduktorze jest ten wielozawór z zwężką i robi mu 6mm to może być wina tego ? Pomysły mi sie kończą. Pomóżcie chłopaki..
zwonko Opublikowano 8 Grudnia 2018 Opublikowano 8 Grudnia 2018 Co za reduktor, na ile bar ustawiony. Wrzuć osc, log czy coś.
fenri95 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2018 Koledzy temat rozwiązany spadki ciśnienia były spowodowane przez zwężkę przy reduktorze ktoś zastosował z czarnego Stag przez co mniejsza średnica dużo mniejsza. Dodatkowo okazało się ze miałem rurki fi 6 a nie 8. Zmieniony Wielozawór extra powiększony elektrozawór i cały wąż Faro 8 z baku pod reduktor. Teraz mam ustawione ciśnienie 1.35 a przy takim mocnym depnięciu najwyżej spadło na 1.06 ale to była jazda 40km/h na dwójce i w spód do 7 tys. Tego spadku co jest już szkoda ruszać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się