fenri95 1 Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Witam mam problem po mapie 1.8t na 225km nie mogę sobie poradzić z ustawieniem lpg wtryski to barracudy 130 bez dysz kalibracyjnych, Reduktor był KME.Spadki ciśnienia były do 0,80bar.. Założony nowy reduktor STAG 01R czerwony i spadki są nadal te same.. Nie mam już pomysłow wężyk z zbiorniczka leci fi 8. Przy reduktorze jest ten wielozawór z zwężką i robi mu 6mm to może być wina tego ? Pomysły mi sie kończą. Pomóżcie chłopaki.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenri95 1 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 rep Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwonko 11 Posted December 8, 2018 Share Posted December 8, 2018 Co za reduktor, na ile bar ustawiony. Wrzuć osc, log czy coś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenri95 1 Posted December 11, 2018 Author Share Posted December 11, 2018 Koledzy temat rozwiązany spadki ciśnienia były spowodowane przez zwężkę przy reduktorze ktoś zastosował z czarnego Stag przez co mniejsza średnica dużo mniejsza. Dodatkowo okazało się ze miałem rurki fi 6 a nie 8. Zmieniony Wielozawór extra powiększony elektrozawór i cały wąż Faro 8 z baku pod reduktor. Teraz mam ustawione ciśnienie 1.35 a przy takim mocnym depnięciu najwyżej spadło na 1.06 ale to była jazda 40km/h na dwójce i w spód do 7 tys. Tego spadku co jest już szkoda ruszać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwonko 11 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Jak nie pętli to niech sobie spada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now