Qweer 4 Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Mam problem ze skrzynią już od jakiegoś czasu wiosną wymieniłem olej ale nic nie pomogło problem polega na tym że biegi zaczęły ciężej wchodzić szczególnie dwójka która żeby wbić trzeba użyć siły i potrafi coś zaharczec jakby się wsadzało bieg na siłę. Na to wszystko ogromne znaczenie ma temperatura czym zimniej tym objawy się nasilają jak są upały problem praktycznie znika tak samo jak silnik się nagrzeje jest lepiej. Co to możemy być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MemberA4 68 Posted November 30, 2018 Share Posted November 30, 2018 Dużo zależy jaki wlałeś olej bo nie każdy ma odpowiednią lepkość kinetyczną w niższych temperaturach. Może też być problem z mechanizmem zmiany biegów w skrzyni który się poprostu wyrabia i robią się luzy które z gęstszym olejem powodują te problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qweer 4 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 9 godzin temu, MemberA4 napisał: Dużo zależy jaki wlałeś olej bo nie każdy ma odpowiednią lepkość kinetyczną w niższych temperaturach. Może też być problem z mechanizmem zmiany biegów w skrzyni który się poprostu wyrabia i robią się luzy które z gęstszym olejem powodują te problemy. Czyli tak czy siak trzeba zdejmować skrzynie Link to comment Share on other sites More sharing options...
MemberA4 68 Posted December 1, 2018 Share Posted December 1, 2018 najpierw dowiedz się jaki masz w skrzyni olej, mozesz tutaj napisać jaki to olej to ktos sprawdzi czy jest odpowiedni, jeśli nie będzie odpowiedni to go zlej i zalej olej zalecany do twojej skrzyni Tutaj masz temat z doborem oleju Ja np mam inny olej niż podane w temacie o wiele tańszy i nie mam problemów nawet przy większych mrozach bo wiem że ma odpowiednią lepkość kinetyczna oraz spełnia normę VW 501.50 tak więc najpierw sprawdz to bo może wydasz ok 70zł za olej a nie będziesz od razu zrzucać skrzynię Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qweer 4 Posted December 1, 2018 Author Share Posted December 1, 2018 (edited) Nie pamiętam nazwy ale specyfikację takie same jak orginalny. Jeszcze przypomniałem sobie że jak dodam delikatnie gazu tak do max 1200 to trzęsie samochodem. Są jakieś sposoby na sprawdzenie sprzęgła oprócz dodanie gazu na maksa przy niskich obrotach i czy dwumas da się wgl samemu jakoś sprawdzić? Gdyby to był docisk sprzęgła czy coś to byłoby podobnie na każdym biegu co nie? Edited December 1, 2018 by Qweer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now