czermar Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) Witam Panowie! Od jakiegoś czasu mam zapalony check i pokazane błądy 00542 oraz 19559: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent Logi Statyczne: 000: http://vaglogi.pl/log-000_38660.html 001: http://vaglogi.pl/log-001_PSf2YzX.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_Bvcz1.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_7V9HQM9.html 007: http://vaglogi.pl/log-007_xbmokM.html 013: http://vaglogi.pl/log-013_PhRbNE.html 014: http://vaglogi.pl/log-014_6tgCv.html 018: http://vaglogi.pl/log-018_J7jo23.html 023: http://vaglogi.pl/log-023_4N66uIb.html Logi Basic Settings: 000: http://vaglogi.pl/log-000_JW2BIRV.html 001: http://vaglogi.pl/log-001_iHn18P9.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_Q2SC9C.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_9EgN3Pa.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_zRI1i.html Logi Dynamiczne (bez grup 010, 011 - rozładował się laptop, mogę dodać jeśli trzeba): 000: http://vaglogi.pl/log-000_wryGo3.html 001: http://vaglogi.pl/log-001_76da800.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_10820B.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_Sg3fHM.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_x6310U.html Zauważyłem, że przy delikatnym przyśpieszaniu przy obr 2000, 2200 ... następuje lekkie szarpnięcie. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez czermar
czermar Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Panowie jest szansa na analizę? Chciałbym to do świąt ogarnąć, a w obecnej chwili nie jestem pewien co dokładnie jest przyczyną, podejrzewam przepustnicę, ale czy słusznie? Bawić się w czyszczenie czy lepiej od razu wymienić? No i pozostaje jeszcze ten bład 00542, czy moze być związany z błędem 19559? Czy z logów coś wynika? Sytuację sprzed jakiegoś czasu (dotyczącą powyższych błędów) opisełem w poście poniżej: Z góry dzięki za pomoc! Edytowane 12 Grudnia 2018 przez czermar
slawinio Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Wtryskiwacz sterujący się wysrał. To ten z kabelkiem.Jest on bezpośrednio odpowiedzialny za kąt wtrysku. Jest nienaprawialny. Tylko nowy. Kilka lat temu kosztował coś koło 1200 pln. Może wtyczka się rozpięła , jest łączona na ścianie grodziowej. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez slawinio
czermar Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) 32 minuty temu, slawinio napisał: Wtryskiwacz sterujący się wysrał. To ten z kabelkiem.Jest on bezpośrednio odpowiedzialny za kąt wtrysku. Jest nienaprawialny. Tylko nowy. Kilka lat temu kosztował coś koło 1200 pln. Może wtyczka się rozpięła , jest łączona na ścianie grodziowej. Dzięki za odpowiedź. Jak rozumiem widać to w grupie 004BS i 004 logach dynamicznych (gdzie w obu przypadkach BTDC, Kąt otwarcia zaworu ssącego, jest zawsze "0", czy źle kombinuję? Wtyczkę już sprawdzałem i niestety jest ok... A jesteś w stanie coś powiedzieć o przepustnicy? Edytowane 12 Grudnia 2018 przez czermar
slawinio Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Coś w tym stylu. Dobrze kombinujesz. Ja w moim BDG TEZ to przerabiałem niestety. Trochę bolało ?. a przypadkiem nie czujesz narywania silnika „drgawek” na biegu jałowym? pytam bo masz strasznie dziwne korekcje na wtryskiwaczach w grupach 013 i 014. Ale to może wynikać z wtrysku sterującego i od niego bym zaczął. blad 19559 dotyczy klapy gaszącej , ale on nie powinien mieć wpływu . No chyba ze klapa jest zamknięta. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez slawinio
czermar Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Godzinę temu, slawinio napisał: Coś w tym stylu. Dobrze kombinujesz. Ja w moim BDG TEZ to przerabiałem niestety. Trochę bolało ?. a przypadkiem nie czujesz narywania silnika „drgawek” na biegu jałowym? pytam bo masz strasznie dziwne korekcje na wtryskiwaczach w grupach 013 i 014. Ale to może wynikać z wtrysku sterującego i od niego bym zaczął. blad 19559 dotyczy klapy gaszącej , ale on nie powinien mieć wpływu . No chyba ze klapa jest zamknięta. Nie, na biegu jałowym chodzi równomiernie. Więc prawdopodobnie mąci wtrysk sterujący jak coś jest nie tak... Czy klapa gasząca/przepustnica może mieć wpływ na rwanie przy równomiernym przyspieszaniu (w okolicy 1400, 1600, ... 2200, 2400)? Czy tylko jest wykorzystywana przy gaszeniu silnika? Czy jest zamknięta czy otwarta to tylko sprawdzę jak już będziemy wyjmować czy można to jakoś w VAG sprawdzić?
slawinio Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Zacznij od wymiany wtrysku sterującego i wrzuć logi i błędy raz jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się