czermar 0 Posted December 9, 2018 Share Posted December 9, 2018 (edited) Witam Panowie! Od jakiegoś czasu mam zapalony check i pokazane błądy 00542 oraz 19559: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent Logi Statyczne: 000: http://vaglogi.pl/log-000_38660.html 001: http://vaglogi.pl/log-001_PSf2YzX.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_Bvcz1.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_7V9HQM9.html 007: http://vaglogi.pl/log-007_xbmokM.html 013: http://vaglogi.pl/log-013_PhRbNE.html 014: http://vaglogi.pl/log-014_6tgCv.html 018: http://vaglogi.pl/log-018_J7jo23.html 023: http://vaglogi.pl/log-023_4N66uIb.html Logi Basic Settings: 000: http://vaglogi.pl/log-000_JW2BIRV.html 001: http://vaglogi.pl/log-001_iHn18P9.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_Q2SC9C.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_9EgN3Pa.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_zRI1i.html Logi Dynamiczne (bez grup 010, 011 - rozładował się laptop, mogę dodać jeśli trzeba): 000: http://vaglogi.pl/log-000_wryGo3.html 001: http://vaglogi.pl/log-001_76da800.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_10820B.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_Sg3fHM.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_x6310U.html Zauważyłem, że przy delikatnym przyśpieszaniu przy obr 2000, 2200 ... następuje lekkie szarpnięcie. Edited December 10, 2018 by czermar Link to comment Share on other sites More sharing options...
czermar 0 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 (edited) Panowie jest szansa na analizę? Chciałbym to do świąt ogarnąć, a w obecnej chwili nie jestem pewien co dokładnie jest przyczyną, podejrzewam przepustnicę, ale czy słusznie? Bawić się w czyszczenie czy lepiej od razu wymienić? No i pozostaje jeszcze ten bład 00542, czy moze być związany z błędem 19559? Czy z logów coś wynika? Sytuację sprzed jakiegoś czasu (dotyczącą powyższych błędów) opisełem w poście poniżej: Z góry dzięki za pomoc! Edited December 12, 2018 by czermar Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawinio 1 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 (edited) Wtryskiwacz sterujący się wysrał. To ten z kabelkiem.Jest on bezpośrednio odpowiedzialny za kąt wtrysku. Jest nienaprawialny. Tylko nowy. Kilka lat temu kosztował coś koło 1200 pln. Może wtyczka się rozpięła , jest łączona na ścianie grodziowej. Edited December 12, 2018 by slawinio Link to comment Share on other sites More sharing options...
czermar 0 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 (edited) 32 minuty temu, slawinio napisał: Wtryskiwacz sterujący się wysrał. To ten z kabelkiem.Jest on bezpośrednio odpowiedzialny za kąt wtrysku. Jest nienaprawialny. Tylko nowy. Kilka lat temu kosztował coś koło 1200 pln. Może wtyczka się rozpięła , jest łączona na ścianie grodziowej. Dzięki za odpowiedź. Jak rozumiem widać to w grupie 004BS i 004 logach dynamicznych (gdzie w obu przypadkach BTDC, Kąt otwarcia zaworu ssącego, jest zawsze "0", czy źle kombinuję? Wtyczkę już sprawdzałem i niestety jest ok... A jesteś w stanie coś powiedzieć o przepustnicy? Edited December 12, 2018 by czermar Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawinio 1 Posted December 12, 2018 Share Posted December 12, 2018 (edited) Coś w tym stylu. Dobrze kombinujesz. Ja w moim BDG TEZ to przerabiałem niestety. Trochę bolało ?. a przypadkiem nie czujesz narywania silnika „drgawek” na biegu jałowym? pytam bo masz strasznie dziwne korekcje na wtryskiwaczach w grupach 013 i 014. Ale to może wynikać z wtrysku sterującego i od niego bym zaczął. blad 19559 dotyczy klapy gaszącej , ale on nie powinien mieć wpływu . No chyba ze klapa jest zamknięta. Edited December 12, 2018 by slawinio Link to comment Share on other sites More sharing options...
czermar 0 Posted December 12, 2018 Author Share Posted December 12, 2018 Godzinę temu, slawinio napisał: Coś w tym stylu. Dobrze kombinujesz. Ja w moim BDG TEZ to przerabiałem niestety. Trochę bolało ?. a przypadkiem nie czujesz narywania silnika „drgawek” na biegu jałowym? pytam bo masz strasznie dziwne korekcje na wtryskiwaczach w grupach 013 i 014. Ale to może wynikać z wtrysku sterującego i od niego bym zaczął. blad 19559 dotyczy klapy gaszącej , ale on nie powinien mieć wpływu . No chyba ze klapa jest zamknięta. Nie, na biegu jałowym chodzi równomiernie. Więc prawdopodobnie mąci wtrysk sterujący jak coś jest nie tak... Czy klapa gasząca/przepustnica może mieć wpływ na rwanie przy równomiernym przyspieszaniu (w okolicy 1400, 1600, ... 2200, 2400)? Czy tylko jest wykorzystywana przy gaszeniu silnika? Czy jest zamknięta czy otwarta to tylko sprawdzę jak już będziemy wyjmować czy można to jakoś w VAG sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawinio 1 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Zacznij od wymiany wtrysku sterującego i wrzuć logi i błędy raz jeszcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now