Bobidiusz Opublikowano 29 Grudnia 2018 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam Mam problem z grzaniem się auta bardziej na postoju najczęściej jak jadę jakaś dłuższą trasę i zatrzymam się momentalnie rośnie temperatura a dzisiaj grzał się ale dużo jeździłem po mieście . Nowy termostat ,po zagraniu się dzisiaj do 110 i przejechaniu jakiś 15-20 km rura na dole chłodnicy była zimna , odkręcając zbiornik płynu chłodniczego podnosił się poziom jak uchodziło ciśnienie a podczas jazdy było słychać bąbelki powietrza latające pod ciśnieniem w nagrzewnicy . Mam zepsute wisko ponieważ nie blokuje się przy większych temperaturach . Jak pisałem termostat na 100%jest dobry Proszę o pomoc , i podanie czegoś poza "uszczelka pod głowicą" chyba że wydaje wam się że to na 99,9% Dziękuję
Bobidiusz Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2018 Witam Mam problem z grzaniem się auta bardziej na postoju najczęściej jak jadę jakaś dłuższą trasę i zatrzymam się momentalnie rośnie temperatura a dzisiaj grzał się ale dużo jeździłem po mieście . Nowy termostat ,po zagraniu się dzisiaj do 110 i przejechaniu jakiś 15-20 km rura na dole chłodnicy była zimna , odkręcając zbiornik płynu chłodniczego podnosił się poziom jak uchodziło ciśnienie a podczas jazdy było słychać bąbelki powietrza latające pod ciśnieniem w nagrzewnicy . Mam zepsute wisko ponieważ nie blokuje się przy większych temperaturach . Jak pisałem termostat na 100%jest dobry Proszę o pomoc , i podanie czegoś poza "uszczelka pod głowicą" chyba że wydaje wam się że to na 99,9% Dziękuję
Bobidiusz Opublikowano 30 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2018 Dobra nowy fakt rozsadziło mi przewód który jest za głowicą znaczy od strony kabiny i wchodzi do bloku silnika jest przy jakimś trójniki i jest bardzo krótki
paweloo Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Czesc @Bobidiusz ? a moze masz cos gdzies przytkane ( zakamienione) ? Chlodnica albo nagrzewnica . Jak z powietrzem w kabinie ? Ja pamietam kiedys w passacie mialem ze na postoju lapal mi 90st a jak jechalen to temperatura spadala do 70st. Co za tym szlo zimne powietrze w kabinie. Wadliwy byl wtedy termostat, po wymianie tez trafilem na wadliwe termostaty. Dopiero 3 okazal sie dobry. Fakt tez ze pasior to byl diesel ( lecz dzialanie termostatu takie samo ) Troche tez dziwna sprawa z ta dolna rura od chlodnicy. Przy takiej temperaturze na luzie powinien termostat puszczac juz. A moze tez nawala czujnik temperatury ? Edytowane 5 Stycznia 2019 przez paweloo
Bobidiusz Opublikowano 5 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2019 Nagrzewnica dość szybciutko się nagrzewa i nie miałem problemu z nią tylko jak robiło się ciśnienie to słychać było czasami jak latają pęcherzyki powietrza ale to już po osiągnięciu 90 ° przez silnik . Ale na nagrzewnice bym nie obstawiał , nwm dlaczego zrobilo się takie ciśnienie w układzie że rozwalili mi wąż przy trojniku ale narazie wymieniam trójnik wymieniłem korek od płynu chłodniczego i po weekendzie zobaczę czy coś to da jeśli nie to wymienię jeszcze raz termostat i jeśli to nic nie da to już kończą mi się pomysły bo chłodnice też przelewalem i przez chłodnice leci płyn bez problemu
Bobidiusz Opublikowano 7 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2019 (edytowane) Wymieniłem króciec wody i ukad zaczął tak Bulgotac Rozumiem że sie odpowietrzal w samochodzie mam cieplutko wisko włącza się na 2 stopień a silnik się przegrzewa a rura na dole chłodnicy zimna korek od zbiornika wyrównawczego wymieniony , upuszcza ciśnienie więc wszystko jest ok moim zdaniem jeśli się mylę proszę o poprawienie mnie . Nwm co dalej termostat jest wymieniony na nowy znaczy nowy był wcześniej i leżał trochę w garażu ale gdy gotowałem go w garnku z wodą otworzył się przed zagotowaniem się wody więc powinno byc ok ale nie jest więc proszę pomóżcie bo już nwm co robić VID_20190107_175719.mp4 Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Bobidiusz
Bobidiusz Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Nowe fakty : górne pół chłodnicy jest ciepłe dolne pół jest zimne termostat na 100% dobry pompa wody też sprawdzilem jest dobra i chyba niedawno wymieniona z tego co widać
Bobidiusz Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 Jeżdżę bez termostatu w środku auto jest nie do ogrzania w środku lecz temperatura szybko łapie 90 i to trzyma na postoju powoli do 95 dochodzi i stoi . Czy to wszystko to będzie wina wiskozy czy coś innego ? Jest ktoś w stanie mi z tym pomóc ?
ziolek335 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Jeżeli piszesz, że rura na dole od termostatu jest zimna to zwyczajnie się nie otwiera. A na ile stopni miałeś termostat?
Bobidiusz Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 Termostat na 87 jeśli w garnku z wodą mi się nie otwiera to czemu w silniku nie ?
ziolek335 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Temperatura ok na ten silnik. Dobre pytanie zrób test i zalej go na 90 stopni bo ja nie widze innego rozwiązania.
Bobidiusz Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 Jak go zalać ? O co chodzi ?
ziolek335 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Opublikowano 9 Stycznia 2019 Chodzi o to, żeby sprawdzić termostat nie na wrzątku tylko na 90 stopniach. Może tu tkwi problem, że jest po prostu zj**....
Bobidiusz Opublikowano 9 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2019 Zrobiłem test bez termostatu (ciągle duży obieg ) auto niby temperatura 110 a w zbiorniczku wyrównawczym lekko ciepły płyn ? czy to wskazuje typowo na czujnik temperatury ? Mam czujnik z 4 kabelkami i ciekawi mnie dlaczego z 4 skoro nie mam wiatraka chłodnicy elektrycznego tylko wiskio ktoś mi to wytłumaczy ?
ziolek335 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Opublikowano 10 Stycznia 2019 Masz cztery przewody ponieważ dwa lecą na zegar a dwa na ECU. No przy wskazaniu 110 na zegarze to raczej zbiorniczek nie ma prawa być zimny. Możesz sprawdzić mikrometrem jaki opór daje czujnik, musiałbyś sprawdzić ile powinno być na nowym albo wygoogluj.
Bobidiusz Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 @ziolek335Padły mi zegary obrotomierz i przedkoscionierz nie wiem czy zegary źle pokazują czy czujnik . Jeździłem bez termostatu , w aucie ciągle zimno a wskazówka szalała po 110 -120 ale płyn w zbiorniczku zimny założyłem termostat (100% sprawny ) i dalej się przegrzewa po dodaniu gazu płyn się nie podnosi a wręcz ubywa wiec chyba to nie będzie uszczelka pod głowicą ale w zbiorniczku wraz z temperaturą robi się ciśnienie
ziolek335 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 No ok ale co z tymi zegarami? Tak sobie wszystko padło nagle? Mówisz, że w zbiorniczku robi się ciśnienie ale płyn jest zimny? Coś tu nie gra. Nie spotkałem się z takim problemem nigdy. Są jakieś testy do sprawdzenia szczelności uszczelki pod głowicą, możesz sprawdzić. Nie pomogę dalej bo nie wiem co może być przyczyną. Może niech ktoś się wypowie z forumowiczów dalej na ten temat...
Bobidiusz Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2019 Może źle się wyraziłem i niezrozumiałe ale jeździłem bez termostatu całkowicie wyjąłem go z auta i a temperatura na zegarach szalała auto się nie zagrzewalo skoro nawet ciepłe powietrze nie leciało w kabinie i wtedy bywało tak że licznik pokazywał 100 stopni a płyn był zimny . Zegary padly tak poprostu jechałem zatrzymałem zgasiłem auto odpaliłem i pyk nie działa . O uszczelce pod głowicą dużo myślałem ale gdyby była uszkodzona w jakiś sposób to albo podnosiły mi się płyn albo byłby brudny w oleju a nic takiego nie jest jak dodaje gazu to ściąga ten płyn a nie podnosi . dzisiaj wrzuce go na vaga bo wkoncu odzyskałem kabel i jeszcze wrzucę co wyszło i jak nic ciekawego nie pokaże to zrobię logi
Bobidiusz Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2019 VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 16 January 2019, 12:18:25:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADP.LBL Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 2F1190BFFE05 17 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent 00543 - Maximum Engine Speed Exceeded -- Engine Warranty VOID! ;-) 35-10 - - - Intermittent 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 06-00 - Signal too High 17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded P1325 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High P0123 - 35-00 - - 17913 - Throttle Idle Switch (F60): Does not Close or Open Circuit P1505 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 VCID: 2F1190BFFE05 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL Controller: 8D0 919 033 C Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D03 Coding: 00142 Shop #: WSC 00186 VCID: 28237BA3DBEB No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 Component: IMMO AUZ9Z0S3328888 D76 Coding: 00000 Shop #: WSC 00001 VCID: DFB1A07F4E25 No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- stałe błędy(te ktore zostały po skasowaniu tylko z silnika ) : VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 16 January 2019, 12:19:19:0 Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 2F1190BFFE05 2 Faults Found: 16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High P0123 - 35-00 - - 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 06-00 - Signal too High VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 16 January 2019, 12:19:19:0 Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 VCID: 2F1190BFFE05 2 Faults Found: 16507 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High P0123 - 35-00 - - 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 06-00 - Signal too High
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się