ziolek335

Pasjonat
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ziolek335

    Informacje

    • Imię
      Adrian
    • Lokalizacja
      Ostróda

    Auto

    • Model
      A6 C6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      4.2 V8
    • Kod silnika
      BAT
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. No ale w połączeniu z AC suma będzie odpowiednia no chyba, że nie ma Są osoby które się zajmują ściąganiem wyższych odszkodowań ale to będzie trwało...
    2. ziolek335

      No ok ale co z tymi zegarami? Tak sobie wszystko padło nagle? Mówisz, że w zbiorniczku robi się ciśnienie ale płyn jest zimny? Coś tu nie gra. Nie spotkałem się z takim problemem nigdy. Są jakieś testy do sprawdzenia szczelności uszczelki pod głowicą, możesz sprawdzić. Nie pomogę dalej bo nie wiem co może być przyczyną. Może niech ktoś się wypowie z forumowiczów dalej na ten temat...
    3. ziolek335

      Witam. Rok temu też szukałem w necie dobrego warsztatu na wymianę rozrządu. Po dłuuuugich poszukiwaniach padło na Warszawę i warto było bo autko lata już rok i gwarancja jest jeszcze rok a do tego silnika potrzeba mechanika przez duże M bo można nieźle popłynąć
    4. ziolek335

      To miłej zabawy dopóki mamy trochę śniegu Pozdr
    5. ziolek335

      Ja miałem ślizg w misce w 4.2 i pół smoka zatkało ale on grzechotał na starcie
    6. ziolek335

      Te buczenie to pompa powietrza wtórnego. Jeżeli przy rozruchu zimnego silnika nie słychać grzechotu to ja bym nie ruszał ale tak jak kolega Randor napisał, mechanik może sprawdzić wizualnie po zdjęciu pokrywy.
    7. ziolek335

      A jak chodzi silnik? Słychać jakieś odgłosy z tyłu silnika? Przy odpalaniu na zimnym słychać grzechot jakiś hałas?
    8. ziolek335

      Klocki po demontażu szkliste Zostały potraktowane papierem ściernym i jest cisza ale na jak długo???
    9. ziolek335

      Mam założony zestaw ATE tarcze + klocki z dodatkiem ceramiki. Hamują ok ale nie lepiej od standardowych i plus taki, że koła naprawde się nie brudzą (2 tyś km a koła czyste) Super! Ale drogo nie znaczy zawsze dobrze po 10 tyś tył zaczął popiskiwać na kompletnie zimnym układzie i lekkim traktowaniu pedału hamulca (wyjazd z garażu, dojazd do drogi) Po dogrzaniu wszystko ok.
    10. ziolek335

      Masz cztery przewody ponieważ dwa lecą na zegar a dwa na ECU. No przy wskazaniu 110 na zegarze to raczej zbiorniczek nie ma prawa być zimny. Możesz sprawdzić mikrometrem jaki opór daje czujnik, musiałbyś sprawdzić ile powinno być na nowym albo wygoogluj.
    11. ziolek335

      Zapomniałem o prowadnicach zaworowych To też wymień, nie kosztują dużo
    12. ziolek335

      Chodzi o to, żeby sprawdzić termostat nie na wrzątku tylko na 90 stopniach. Może tu tkwi problem, że jest po prostu zj**....
    13. ziolek335

      Temperatura ok na ten silnik. Dobre pytanie zrób test i zalej go na 90 stopni bo ja nie widze innego rozwiązania.
    14. ziolek335

      Warto sprawdzić jak wyglądają gniazda zaworowe i same zawory oraz wymienić uszczelniacze zaworowe. Tyle w temacie bo więcej nic nie zrobisz
    15. ziolek335

      Jeżeli piszesz, że rura na dole od termostatu jest zimna to zwyczajnie się nie otwiera. A na ile stopni miałeś termostat?