ziolek335

Pasjonat
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ziolek335

    Informacje

    • Imię
      Adrian
    • Lokalizacja
      Ostróda

    Auto

    • Model
      A6 C6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      4.2 V8
    • Kod silnika
      BAT
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. ziolek335

      Witam wszystkich. Poszukuję pompy przelewowej i pływaka do audi A4 B5 1.9 TDI 81 KW Quattro. Pozdrawiam
    2. ziolek335

      Vcentrum Woronicza 19 Warszawa. O połowę taniej jak w serwisie i mega fachowo naprawiają ten problem we wszystkich tfsi.
    3. ziolek335

      Dziwne, że nie masz błędów... Silnik chodzi równo? Jedyna podpowiedz to przepływomierz ale nie jestem pewien bo powinno z dwóch rur jednocześnie dymić na czarno jakby przepływka padła no i check engine powinien się pojawić.
    4. ziolek335

      To tak do tematu... Też wcześniej miałem problem gdzie oddać auto na wymianę rozrządu. Po dłuższych poszukiwaniach oddałem auto do vcentrum w warszawie. Mega fachowo i taniej niż w autoryzowanym serwisie. Wystarczy poczytać opinie o tym serwisie.
    5. ziolek335

      Stosowałem tą samą metodę na rozruch zimnego silnika przed wymianą rozrządu i rzeczywiście była cisza Po wyjęciu silnika i otworzeniu rozrządu okazało się, że brakuje jednego ślizgu. Resztki ślizgu spadły do miski olejowej i zapchały połowę smoka co skończyło się przytartymi panewkami głównymi wału. Po wymianie jest totalna cisza przy zimnym rozruchu. Więc jeżeli grzechocze to rozrząd do wymiany.
    6. Witam wszystkich. Jak w temacie, ostatnio zaobserwowałem po odpaleniu zimnego silnika, że przygasa główne podświetlenie wnętrza (podsufitka) kilka razy, po kilku sekundach było wszystko ok. Zainteresowało mnie to trochę więc sprawdziłem dokładnie co się dzieje multimetrem. Sprawdziłem zaraz po odpaleniu silnika przy aku napięcie i skoki były z 14,2 do 12,5 V, te spadki słychać minimalnie po silniku. Ładowanie pod max obciążeniem 14 V więc jest ok, aku wymienione. Czy to oznaki kończącego się alternatora? zawieszających się szczotek? dodam, że altek chłodzony cieczą. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
    7. Witam. Z tej strony Adrian z warmińsko-mazurskiego, dokładniej z Ostródy. Mechanik ale mało praktykujący Autko którym jeżdżę to Audi A6 C6 4.2 sedan. Mogę się podzielić wieloma przydatnymi info Pozdrawiam wszystkich!