Jump to content

ziolek335

Pasjonat
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About ziolek335

Informacje

  • First name
    Adrian
  • Location
    Ostróda

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    4.2 V8
  • Engine code
    BAT
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Silnik po kompletnej rozbiórce i profesjonalnym remoncie. Zrobiłem dopiero 40 tyś. km wiec odpada, test mogę zrobić ale wątpie żeby takie kino wyszło. Ale wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego choć w starym membrana działała wiec to raczej nie to było. Może ten typ ma Jak ta padnie po 40 tyś to wstawiam oryginał.
  2. Jak w temacie, już trzy razy wymieniałem chłodnice. Pierwsza firma ''krzak'' brak czasu żeby czekać na coś lepszego, druga NISSENS 40 tyś. km - nieszczelność. Teraz świeżo po wymianie NRF pewnie też będzie 40 tyś . Nieszczelność pojawia się zawsze w tym samym miejscu (łączenie chłodnicy z plastikiem, patrząc od przodu auta lewa strona dół) Czy ktoś miał podobny problem? Czy trzeba kupować ori żeby dłużej wytrzymało? Silnik 4.2 V8 BAT.
  3. No po takim przebiegu na pewno silnik do uszczelnienia i radziłbym wymienić również prowadnice zaworowe oraz uszczelniacze i zmodyfikować kolektor dolotowy (był już temat o dolocie w tych silnikach) To jakaś podstawa do negocjowania ceny
  4. No wiem kolego. Zrobiłem ok 200 km delikatnie i wychodzi na to, że było to trochę za mało.
  5. Ok fajnie jesteś cool ale napisałem również, że nie dostatecznie dobrze dotarłem ten zestaw i teraz jest wszystko ok po przetoczeniu tarcz wiec OCB? Zakończmy już bo to nic nie wniesie do tematu.
  6. Ty tu szukasz rozrywki czy chcesz pomagać kolegom na forum bo nie rozumiem??? Zakończ temat bo to nie miejsce na twoje emocjonalne problemy
  7. A Ty czytasz bez zrozumienia. I to nie jest Twój temat więc się nie podniecaj Napisałem swoją uwagę i tyle. Ogarnij się chłopie
  8. Brawo to wracaj do warsztatu. U mnie tylko 14
  9. Przecież napisałem, że tarcze nie mogą być nacinane. Mam taki zestaw i opisuje a Ty czytasz w internecie!!! A wiadomo, że znajdziesz tam taką odpowiedź jaką oczekujesz. Koniec tematu
  10. Tak tak wy mechanicy internetowi wiecie wszystko najlepiej
  11. Jak temat nie zamknięty to polecam tarcze ATE nie nacinane i klocki ATE z dodatkiem ceramiki. Felgi czyste i hamuje dobrze. Jedna uwaga tylko do tego zestawu, delikatnie docierać. Ja pokrzywiłem tarcze ale po przetoczeniu jest ok.
  12. ziolek335

    Tiptronic

    Skrzynia naprawiona?
  13. Vcentrum Warszawa Woronicza 19. Na pewno się podejmą i dobrze zrobią a cenowo jest taniej niż w autoryzowanym serwisie. I nic nie dorzucą do wyceny naprawy bez Twojej zgody.
×
×
  • Create New...