Jump to content

ziolek335

Pasjonat
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About ziolek335

Informacje

  • First name
    Adrian
  • Location
    Ostróda

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    4.2 V8
  • Engine code
    BAT
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I co znalazłeś przyczynę?
  2. A ja myślałem, że to jedyna rzecz która nie padnie w naszych audikach
  3. No to pozostaje wymontowanie amortyzatora i sprawdzeniu czy się przypadkiem nie odkręcił na poduszcze w co wątpie, nie dużo roboty. Ja wymieniłem ori amory i poduchy przy 380 tyś. i szczerze to poduchy mogłem jeszcze założyć stare, nie wygladały źle.
  4. Założyłem właśnie Continental CSC 5p. Myślałem, że będą głośne ale miłe zaskoczenie, jest cicho i świetnie się trzymają. Polecam w 100%
  5. Mocowanie (poduszka) amortyzatora, ściągnij nadkole i sprawdź czy się poluzowało na budzie, dwie śruby trzymają poduszkę.
  6. Zobacz ofertę NOWE Drążki + końcówki drążków + osłony LEMFORDER Sprzedam nowe drążki + osłony A6 C6 wszystkie modyfikacje od 2004 do 2011 i końcówki drążków pasujące do Audi A4 B5/B6/B7 Audi A6 C5 i Audi A6 C6. Miały być zamontowane ale okazało się, że przekładnia kierownicza została zregenerowana razem z drążkami i końcówkami. Cena 500,00 zł Dodający ziolek335 Wysłano 26.03.2019 Kategoria Pozostałe modele
  7. Sprzedam nowe drążki + osłony A6 C6 wszystkie modyfikacje od 2004 do 2011 i końcówki drążków pasujące do Audi A4 B5/B6/B7 Audi A6 C5 i Audi A6 C6. Miały być zamontowane ale okazało się, że przekładnia kierownicza została zregenerowana razem z drążkami i końcówkami.
  8. Nie. Na początku było wszystko ok i w sumie nie pamiętam od kiedy tak jest bo ostatnio dopiero to zobaczyłem. Auto było w serwisie ostatnio ale naprawiali zupełnie co innego. Myślę, że po serwisie tak się stało ale nie jestem pewien. I klimatronik nie był nawet rozłączany. No i auto europejskie jest
  9. Witam. Mam luz na kierownicy w pozycji jazdy na wprost około 5mm. jest to dość męczące bo trzeba częściej korygować tor jazdy. Jakiś miesiąc temu padło mi wspomaganie. Została wymieniona pompa, przekładnia jest po regeneracji razem z drążkami i końcówkami drążków plus do tego zbiorniczek, przewody. Bez wspomagania musiałem przejechać 1300 km czy jest możliwość, że uszkodziłem krzyżaki na kolumnie kierowniczej? Auto było naprawiane w serwisie, odczułem te luzy dopiero po 200 km. Zadzwoniłem i powiedziano mi, że wina może być po stronie kolumny kierowniczej (krzyżaków). Przed naprawą nie było żadnego luzu na kole kierownicy. Sprawdziłem ten luz na kolumnie i wychodzi na to, że jest on w maglownicy a nie na krzyżaku, czy to możliwe po regeneracji???
  10. Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem, że mam zamienione pozycje sterowania na klimatroniku. Jak zmieniam temperaturę albo siłę nawiewu, cokolwiek... pokrętłem od strony kierowcy to wyświetla się strona pasażera na wyświetlaczu MMI i steruje stroną pasażera a jak steruje stroną pasażera to na MMI wyświetla stronę kierowcy i steruje stroną kierowcy Miał ktoś może taki przypadek? Można ogarnąć to adaptacją albo kodowaniem przez VCDS?
  11. Witam. A ile taka zabawa kosztuje? I jak to wpływa na strumień światła? No i jak z przeglądem?
  12. No ale w połączeniu z AC suma będzie odpowiednia no chyba, że nie ma Są osoby które się zajmują ściąganiem wyższych odszkodowań ale to będzie trwało...
  13. No ok ale co z tymi zegarami? Tak sobie wszystko padło nagle? Mówisz, że w zbiorniczku robi się ciśnienie ale płyn jest zimny? Coś tu nie gra. Nie spotkałem się z takim problemem nigdy. Są jakieś testy do sprawdzenia szczelności uszczelki pod głowicą, możesz sprawdzić. Nie pomogę dalej bo nie wiem co może być przyczyną. Może niech ktoś się wypowie z forumowiczów dalej na ten temat...
  14. ziolek335

    Audi s4 b6

    Witam. Rok temu też szukałem w necie dobrego warsztatu na wymianę rozrządu. Po dłuuuugich poszukiwaniach padło na Warszawę i warto było bo autko lata już rok i gwarancja jest jeszcze rok a do tego silnika potrzeba mechanika przez duże M bo można nieźle popłynąć
  15. To miłej zabawy dopóki mamy trochę śniegu Pozdr
×
×
  • Create New...