ziolek335

Pasjonat
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ziolek335

    Informacje

    • Imię
      Adrian
    • Lokalizacja
      Ostróda

    Auto

    • Model
      A6 C6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      4.2 V8
    • Kod silnika
      BAT
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. ziolek335

      No to powodzenia, daj znać czy się udało.
    2. ziolek335

      Przerabiałem temat. Tak jak kolega Tracer39 pisze... Blokada kierownicy zablokowana, fis nie działa, ręczny nie puszcza i brak zapłonu. W moim przypadku już dłuższy czas wolno chodziła aż mechanizm padł i blokada do wymiany razem z modułem ale w tym przypadku może wykasowanie błędu pomoże
    3. ziolek335

      Tak jak z profilu. 1939 kg Oponki już kupione.
    4. ziolek335

      Myślę, że o nad wymiarze można zapomnieć. Nowe obudowy albo używki.
    5. ziolek335

      Za szybko wpadłem w temat myślałem, że chodzi o fazatory ale możesz sprawdzić tą firmę.
    6. ziolek335

      Kiedyś szukałem firmy, która się tym zajmuje. Myslę, że Mehenker to fachowcy. Nie regenerowałem swoich, wymieniłem profilaktycznie na nowe 4100 zł za dwa, jak coś to dalej posiadam stare po 370 tyś przebiegu (sprawne) nie rozbierane.
    7. ziolek335

      http://mehenker.com/pl/
    8. ziolek335

      https://allegro.pl/audi-a6-c6-4f0-04-11-amortyzatory-sportowe-koni-x4-i7037511102.html
    9. ziolek335

      Ale jeszcze jedno. Jak z osadzeniem sprężyny na przednich amorach? Tu już chyba muszę wymiar z oryginału ściągnąć żeby nie okazało się, że po wymianie auto wyżej stoi.
    10. ziolek335

      ok znalazłem nawet na aledrogo piszą, że nadają się nawet do -60
    11. ziolek335

      No ok ale ile s-line jest niższy od normalnego zawieszenia? A Koni to masz na myśli żółte tak?
    12. ziolek335

      No właśnie tez tak myślę, wygląda to tak jakby bieżnik chciał się odwulkanizować
    13. Witam. Jakie dobrać amortyzatory pod te zawieszenie bo po numerze to pasuje wiele zamienników. Chodzi mi o to żeby zachować oryginalna twardość no i żeby przód nie poszedł do góry (wysokość osadzenia sprężyny). Oryginały to MONROE. Przednie: 4F0 413 031 AP Tylne: 4F0 513 032 J.
    14. ziolek335

      Witam! Jak w temacie znalazłem pęknięcia na jednej oponie od wewnętrznej strony, głębokość od 1 do 5 mm. Opony z polowy 2014. Miał może ktoś podobne uszkodzenia? Czym to jest spowodowane? Można na tym jeszcze jeździć?
    15. Sprawa wygląda tak, że po 15 tyś zaczęły odzywać się klocki. Piszczenie na kompletnie zimnym układzie, później wszystko ok. Zestaw to tarcze ATE gładkie i klocki hamulcowe ceramizowane ATE. Ogólnie bez zastrzeżeń, po tym dystansie nie widać zbytnio zużycia no i zawsze czyste felgi Miał ktoś taki problem z tym zestawem? Klocki za twarde?