Skocz do zawartości

rpd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rpd

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rpd

0

Reputacja

  1. Hej Proszę o rozkodowanie A4 Allorad Nr VIN: WAUZZZF47JA010013 Dzięki!
  2. Do tego 4 czy 6-tłoka też potem trzeba kupić jakieś tarcze Nie potrzebuję nie wiadomo czego do daily S4, ale nie chcę, żeby przy kolejnym awaryjnym hamowaniu na autostradzie tarcze szlag trafił. Rotingery GT wytrzymały 30tyś km u mnie i niestety ostatnio przy awaryjnym się poddały. Z 30mm zostało jeszcze 29mm więc to była dopiero połowa ich nominalnego życia. Mam wycenę na EBC Turbo Groove, Dark Performance Evo i ceny są przyzwoite - EBC 1350zł, a DPE 1080zł z tym, że czas oczekiwania to około miesiąca, więc skłaniam się ku EBC, bo czeka mnie wyjazd i chciałbym to załatwić przed nim. Trudno znaleźć opinie aktualne o EBC, więc nie wiem czy zrobi różnice czy założę zwykłe Textary/OZ/OE Audi czy dopłacę do EBC
  3. Miał ktoś okazję testować tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove? Jak to się spisuje na dłuższą metę?
  4. Gładkie czy wiercone? Miałem kiedyś te tarcze OZ 345 wiercone z klockiem Ferodo Premier i powierzchnia tarczy była po nim strasznie pofalowana, pomijam to że biły po stosunkowo małym przebiegu :/
  5. Witam, Przymierzam się do wymiany zestawu tarcze + klocki w S4 B6. Proszę o polecenie dobrych tarcz do klocków Ferodo Performance FDS1629. Do tej pory miałem Rotingery GT, ale poddały się ostatnio po 2 mocniejszych hamowaniach na autostradzie...
  6. rpd

    Przeguby A4 B6/B7

    Witam, Proszę o pomoc w dopasowaniu przegubów wewnętrznych przednich do Audi S4 B6 4.2 BBK 2003r. Skrzynia Tiptronic ozn. GUR. VIN: WAUZZZ8E04A092015. Czy w przypadku takiej konfiguracji można wyjąć półosie po obydwu stronach bez rozpinania zawieszenia?
  7. Witam ponownie :) Ja swój problem już rozwiązałem ;) Zmierzyłem ciśnienie paliwa i wynosiło ok 3 bary, więc zdecydowanie za mało. Wymieniłem od razu pompę, filtr i regulator ciśnienia paliwa. Jak się okazało bezpośrednim winowajcą całego problemu był niewłaściwy regulator ciśnienia paliwa - jakiś majster wstawił regulator z Audi 80/100 na 3 bary.... Po wymianie przejechałem już 150km i wszystko jest idealnie :D Zero błędów, moc jest aż kontrola trakcji się przy ruszaniu włącza :D Wymiana pompy może nieco na wyrost, ale po wyjęciu starej w koszu znalazłem sporo opiłków, więc myślę że za niedługo i tak by padła :D Grupa pomiarowa 032 wygląda wręcz idealnie: Lambda (Add) B1: -0,2% Lambda (Mult) B1: 1,6% Lambda (Add) B2: 0,0% Lambda (Mult) B2: -0,8%
  8. Oki. Rozumiem, że logi zarówno statyczne jak i dynamiczne wyglądają okej? Tzn nie widać na nich nic niepokojącego oprócz oczywiście wysokich korekt pod obciążeniem? Zacząć w takim razie od zmierzenia ciśnienia paliwa?
  9. Oto logi statyczne: Grupa 002+033: https://log.tunezilla.com/s/AKe6hp6Y Grupa 003+033: https://log.tunezilla.com/s/XszIIikq Oraz logi dynamiczne: Grupa 002+033 - próba nr 1: https://log.tunezilla.com/s/cOJaOB3c Grupa 002+033 - próba nr 2: https://log.tunezilla.com/s/HOJmXcJy Grupa 002+033 - próba nr 3: https://log.tunezilla.com/s/8upWieZX Mam pytanie czy sterownik LPG (pomimo tego, że jest odłączone od niego zasilanie poprzez wyjęcie bezpiecznika) może mieć jakiś wpływ na korekty sond pod obciążeniem?
  10. Witam, Borykam się z problemem zbyt ubogiej mieszanki. Na desce wyskakuje check średnio 30km po skasowaniu błędów i wyzerowaniu wartości korekt paliwowych. W 90% przypadków jest to jedynie błąd banku 1 -P17536. Czasami zdarzyło się, że wyskoczył też identyczny błąd dla banku 2. Po przejechaniu kilkudziesięciu km od wyzerowania korekt wyglądają one dosyć dziwnie. Dla banku 1: krótkoterminowe -1,3%, długoterminowe +16,4%. Dla banku 2: krótkoterminowe -0,8%, długoterminowe 11,7%. Dodatkowo gdy wyzeruje się korekty to od razu gdy sondy zaczynają pracować wartość z 0% wskakuje na około 10% i rośnie aż do wywalenia checka - oczywiście długoterminowe. Korekty krótkoterminowe są bardzo dobre, bliskie 0%. Auto ogólnie wydaje się, że ma swoją moc i po wyskoczenie checka nie czuć żadnej różnicy. Jedynie na wolnych obrotach co jakiś czas czuć jest delikatne drgnięcie. Jeżeli to ma jakieś znaczenie to silnik jest po sporym serwisie (rozrząd, wariatory, głowice, ezektor, przewody odmy itp.), ale przed remontem był ten sam problem. Auto ma instalacje LPG, ale jeżdżę tylko na benzynie i jest wyciągnięty bezpiecznik od centralki LPG. Wyprogramowany SAI ze sterownika. Sądząc po wartości korekt krótkoterminowych wydaje mi się, że można odrzucić problem lewego powietrza, EVAP i sond lambda. Jeżeli problem jest pod obciążeniem to chyba bardziej coś z MAF lub ciśnieniem paliwa?
  11. Dziękuję bardzo za schemat. Mam jeszcze pytanie. Ogólnie mam problem ze świecącą się kontrolką ładowania. świeci ona prawie cały czas, jedynie na wstrząsach typu dziury czy progi zwalniające mrugnie lub na moment zgaśnie. Czasami jednocześnie z tymi objawami pojawia się również inny problem - zaświecają się na dosłownie 3 sekundy kontrolki ABS/ESP i tryb awaryjny skrzyni biegów, a potem w VCDS można odczytać błędy zbyt niskiego napięcia na tych sterownikach i w ECU. Pytanie gdzie zacząć szukać problemu? Jakie są punkty wspólne tych modułów, które punkty masowe można sprawdzić?
  12. Witam, Poratuje ktoś schematem układu ładowania w S4 B6 4.2 BBK? Potrzebuję konkretnie informację gdzie podpięte są przewody L i DFM idące od alternatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...