Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja Xenon przed jazdą


Ireneusz Kalinowski

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Forumowicze

Jest to pierwszy temat przeze mnie opublikowany jestem tutaj nowy i nie moge sobie poradzić z problemem swiatel. Mianowicie gdy odpalam silnik zapalają sie swiatła i rozpoczyna sie kalibracja świateł. Lewa lampa nie chce sie skalibrować a mianowicie świeci w dół ale jest minimalny ruch. Dodam ze obie lampy zostały wymienione(kupilem auto kupione w komisie i zareklamowalem te swiatla) po wymianie zostały skalibrowane. Gdy vcdsem chce chce sprawdzic czy silniczki działają jest ok kalibracja tez przechodzi i swiatla sa ok potem juz po paru godzinach jest to samo lewa lampa sie zacina. Żadnych błędów w sterowniku ramiona czujników sa ok wiec juz nie wiem o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.12.2018 o 12:53, Góral65 napisał:

Hmm. lampy równo chodzą, o co konkretnie chodzi?

Chodzi o to ze mimio przeprowadzonej poprawnie kalibracji rano lub po południu pracy lewa lampa swieci w dół nawet jak poprzednio lampa świeciła prawidłowo schodzi w dół i widać ze chce wyregulować bo jest minimalny ruch ale zostaje na dole a prawa chodzi jak trzeba. na starej lampie było tak samo. Wymieniłem lampy dwie nowe DEPO sterowniki przelozone ze starych lamp jak napisałem wcześniej kalibracja przechodzi bez problemu VCDSem oczywiście czujniki wysokości ok żadnych błędów. Dodam jeszcze ze po 5 km np gasze auto i zapalam i samokalibracja xenonow jest ok swieci na prawidlowej wysokosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że lampy wymienione to silniczki nastawcze reflektorów też nowe, moim zdaniem trzeba szukać dalej tj. w sterowniku poziomowania. to on jest odpowiedzialny i z niego sygnał osobno idzie na każdą lampę, czujniki poziomowania bym wykluczył bo byłyby problemy w obu lampach, jak masz możliwość to pożycz i podmień na dzień lub dwa sterownik 55 i zobaczysz czy pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sprawdzalem ile kosztuje bo niestety nie mam mozliwosci podmianki. Moze wiesz gdzie on sie znajduje a po numer sterownika najlepiej do aso bo nie mam etki?? Wyklyczam jakas przerwe w obwodzie czyli wiazke przewodow bo wtedy by raczej wyszedl blad do pamieci sterownika. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do sterownika jest po odkręceniu schowka z przodu po stronie pasażera,  nr sterownika  8K0 907 357 B

na allegro od 35 - 100 zl

https://allegro.pl/listing?string=8K0907357B&order=m&bmatch=baseline-cl-n-aut-1-3-1123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc. Jestem mechanikiem samochodowym i nic tak bardziej mnie irytuje niż wlasne auto?ktore nie dziala jak powinno. Pracuje w MBemz i wiem jak male szczegóły sa wazne. Jesli bedziesz potrzebowal pomocy z mietkiem wal smialo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryka czy elektronika to ciężki temat, trudno w 100% być pewnym diagnozy dlatego pisałem że fajnie by było pożyczyć na podmiankę, nie chciałbym narazić Cię na koszty bo piszesz że będziesz kupował w aso:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Aso tylko numer oryginalu az taki bogaty nie jestem??z aledrogo zamowie i za tydzien dojdzie do Norwegii. Wlasnie dlatego juz sam nie potrafiłem naprawic wiec musialem sie zapytac kogos kto ma większe pojecie w VAGu napewno dam znac co bylo. Pozdrawiam i dziekuje za.pomoc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...