Jump to content
IGNORED

podpowiedź


Recommended Posts

Posted (edited)

d

Edited by trojer
Posted

Witam

gdzie znajduje sie ten 3 termostat bo tez mam ten problem z nie dogrzewaniem sie silnika:) pozdro

Posted

Ktoś pisał że drugi termostat występuje tylko w automatach,a Ty masz manual z tego co widze?

Posted

Tak,manual..tak jak kolega wyżej....interesuje mnie gdzie sie znajduje ten termostat ktory kolega trzyma w dłoni

Posted (edited)


 

Edited by trojer
Posted (edited)

.

Edited by trojer
Posted
4 minuty temu, firefighter79 napisał:

jaki koszt?

cała zabawa wyniosła mnie 380zł. Wymiana 3xtermostat plus montaż. Jeden termostat może kosztować 150/160zł, ale dzięki zniżkom kumpla dostałem za 98zł sztuke

Posted

aha ok pomyślę o tym koszt w sumie nie az tak wielki a silnik dogrzeje,a jaki czas temu to zmieniales?

Posted
2 minuty temu, firefighter79 napisał:

aha ok pomyślę o tym koszt w sumie nie az tak wielki a silnik dogrzeje,a jaki czas temu to zmieniales?

3 dni temu. Polecam sprawdzenie tego,  jeśli wymiana "głównego" termostatu nie przyniosła rezultatów. 
 

Posted

w zasadzie głównego też nie wymieniałem,ludki pisali ze nie pomaga to ale chyba malo kto wie ze sa jeszcze jakies 3 moze tu warto najpierw sprawdzić.

Posted (edited)

.

Edited by trojer
Posted

Ludzie pisali że moga występować 2 termostaty ale u Ciebie jest 3? . Możesz napisać dokładnie gdzie są te 2 dodatkowe na wężach ? . Bo tez będę niedługo wymianiał główny termostat to może przy okazji wymienił bym tez to co Ty

 

Posted (edited)
W dniu 25.01.2019 o 20:00, junior555 napisał:

Ludzie pisali że moga występować 2 termostaty ale u Ciebie jest 3? . Możesz napisać dokładnie gdzie są te 2 dodatkowe na wężach ? . Bo tez będę niedługo wymianiał główny termostat to może przy okazji wymienił bym tez to co Ty

 

W końcu mam chwile i na spokojnie odpisać gdzie co jest, a więc:

2 termostaty
1 zawór zwrotny

Wszystkie 3 elementy wymienione na termostaty i  tak, zrobiliśmy wymiane zaworu zwrotnego na termostat

Patrząc od przodu za głowicą po prawej stronie . Znajdują się niedaleko siebie
1 idzie na nagrzewnice
2 na egr
3 zaraz obok, ale bardzie pod spodem i tam jest zawór zwrotny zamieniony termostat

To wyeliminowało mi temat niedogrzewania. Przejechane na tym ponad 2k km i po tym jak się nagrzeje sztywno na 90stopni.

Oczywiście wiadomo, ale przypomnę, żeby dobrze ustawić kierunek przepływu bo czasami niektórzy zapomną się u walną takiego bubla. Pozdro

Edited by trojer

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...