Skocz do zawartości

marcinmariusz

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcinmariusz

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Radzyń Podlaski

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcinmariusz

0

Reputacja

  1. Uszkodzenie jakiego typu?Zatarty-ciężko się kręci czy tylko sprzęgiełko?
  2. Na youtube kiedyś oglądałem taki filmik.Po niemiecku.Jak znajdę do wrzucę.
  3. marcinmariusz

    B8 TrOOOOp

    Wiem że pasuje.W środku tej przejściówki jest magnes który odblokowuje pistolet.
  4. marcinmariusz

    B8 TrOOOOp

    https://www.google.com/search?q=magnes+adblue&tbm=isch&source=univ&client=firefox-b-d&sa=X&ved=2ahUKEwikta7dz4fiAhWMqIsKHct2BIsQsAR6BAgJEAE&biw=1366&bih=654 Nie wiem czy wlew adblue w audi przystosowany jest do tankowania z dystrybutora ale w samochodach ciężarowych bez tego usrtojstwa rozłącza co chwile.
  5. marcinmariusz

    B8 TrOOOOp

    Ad blue z dystrybutora leci normalnie.Można nalać nawet prosto do bańki tylko potrzebny jest magnes.
  6. marcinmariusz

    Dziwny kabel

    Chyba antena od telefonu.
  7. Trzeba odkręcić czujnik na pompie.Jak są opiłki to lipa.W a3 zobaczyłem w miarę wcześnie i wystarczyło wymienić samą pompę.W a4 niestety wymieniałem cały układ paliwowy.U kolegi w volvie zmieniałem filtr paliwa,opiłków pełno.Także nie jest to problem tylko audi.
  8. Tapicerkę musisz odkręcić.Może masz linkę odwrotnie zaczepioną.
  9. marcinmariusz

    podpowiedź

    Ktoś pisał że drugi termostat występuje tylko w automatach,a Ty masz manual z tego co widze?
  10. marcinmariusz

    Pomocy

    W takim razie wszystko jest tak jak powinno.Po prostu po naciśnięciu checka sprawdzane są poszczególne elementy.
  11. marcinmariusz

    Pomocy

    Pojawia się OK na końcu?
  12. No tak,sory?.Najlepiej będzie jak kolega zdejmie osłonę i zobaczy.
  13. Problem ze śrubą dotyczy raczej b7 gdzie gwint jest m8.W b8 jest m10.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...