-
Postów
36 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O marcinmariusz
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Radzyń Podlaski
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia marcinmariusz
0
Reputacja
-
marcinmariusz zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Uszkodzony kompresor klimy a4 b6 awx 2003r
marcinmariusz odpowiedział(a) na luckydie temat w Audi A4 B6/B7
Uszkodzenie jakiego typu?Zatarty-ciężko się kręci czy tylko sprzęgiełko? -
Na youtube kiedyś oglądałem taki filmik.Po niemiecku.Jak znajdę do wrzucę.
-
Wiem że pasuje.W środku tej przejściówki jest magnes który odblokowuje pistolet.
-
https://www.google.com/search?q=magnes+adblue&tbm=isch&source=univ&client=firefox-b-d&sa=X&ved=2ahUKEwikta7dz4fiAhWMqIsKHct2BIsQsAR6BAgJEAE&biw=1366&bih=654 Nie wiem czy wlew adblue w audi przystosowany jest do tankowania z dystrybutora ale w samochodach ciężarowych bez tego usrtojstwa rozłącza co chwile.
-
Ad blue z dystrybutora leci normalnie.Można nalać nawet prosto do bańki tylko potrzebny jest magnes.
-
Chyba antena od telefonu.
-
Trzeba odkręcić czujnik na pompie.Jak są opiłki to lipa.W a3 zobaczyłem w miarę wcześnie i wystarczyło wymienić samą pompę.W a4 niestety wymieniałem cały układ paliwowy.U kolegi w volvie zmieniałem filtr paliwa,opiłków pełno.Także nie jest to problem tylko audi.
-
Tapicerkę musisz odkręcić.Może masz linkę odwrotnie zaczepioną.
-
Ktoś pisał że drugi termostat występuje tylko w automatach,a Ty masz manual z tego co widze?
-
W takim razie wszystko jest tak jak powinno.Po prostu po naciśnięciu checka sprawdzane są poszczególne elementy.
-
No tak,sory?.Najlepiej będzie jak kolega zdejmie osłonę i zobaczy.
-
Problem ze śrubą dotyczy raczej b7 gdzie gwint jest m8.W b8 jest m10.