Slawq94 Posted January 26, 2019 Posted January 26, 2019 Cześć mam silnik 2.0 awa w B6 więc piszę nowy temat bo czytając inne problemy nadal nie rozwiązałem swojego, mam różne diagnozy i po prostu potrzebuję potwierdzenia lub podpowiedzi bo nerw brakuje... problem zaczął się kilka dni temu stojąc w korku nagle zaczęły mi spadać obroty silnik się dławił jak by na 3 cylindry i wywaliło check zaczęła drżeć ogólnie cała buda z tłumika czuć przerywanie, więc pewny że cewka wracam do domu sprawdzam wszystkie cewki i działają... sprawdziłem błąd i wyszły wypadanie zapłonów na wszystkich ale nie zwracałem uwagi bo odpinałem cewki żeby je sprawdzić i P0444 tzw. zaworek evap ale wymieniłem i nie pomogło dalej drży i przerywa rozebrałem dolot przepustnicę itd. wszystko wygląda że lewizny nie łapie pojawił się jeszcze błąd P0304 na 4 cylindrze, jak się rozgrzeje problem się zmniejsza, świece mam okopcone i to wszystkie, znaczy wszystkie 4 wtryski padły ? co mogło paść innego ? drgania mogą być przez odmę ? czy gdzie jeszcze zajrzeć ?
pensioner Posted March 3, 2019 Posted March 3, 2019 Miałem to samo, wina była wyrobienie prowadnic zaworów, spadek ciśnienia sprężania na cylindrach zależny od ułożenia zaworu - winowajca EGR i bezpośredni wtrysk. Po zdjęciu głowicy masakra w głowicy od strony dolotowej jedna wielka maź po ok 2-4 mm na ściankach Naprawa głowicy - wymiana prowadnic zaworów i zaworów - przy okazji wymiana rozrządu i regeneracja wariatora bo po demontażu pęknięty był jeden pierścień, http://mehenker.com/pl/vag-audi-vw-skoda/20-regeneracja-wariatora-20-fsi-tfsi-audi-vw-skoda-seat.html. Po złożeniu, zaślepieniu EGR i wyprogramowaniu go, dynamika kultura pracy i przede wszystkim moc nie do uwierzenia.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now