pawel1985 Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Witam koledzy zaczeło sie od tego ze na wolnych obrotach silnika traciłem wspomaganie na wyzszych odzyskiwałem,wymieniłem pompe na nowa orginalna Zf dobrana po numerach katologowych,myslałem ze wszystko bedzie ok po wymianie po przejechaniu paru kilometrów zwrócilem uwage ze znowu mam brak wspomagania jak stoje na swiatłach i kierownica chodzi bardzo opornie, podczas jazdy mi cos stukało co jakis czas szczególnie jak wjezdzałem na jakies nierównosci, były to takie głuche stuki wydaje mi sie ze to moze byc z maglownicy ale to tylko moja sugestia, co otym sadzicie
oskar Posted March 4, 2009 Posted March 4, 2009 Widzę, że Twój problem się nie skończył. A dobrze odpowietrzyłeś układ wspomagania?? Jeśli Twoja stara pompa jest sprawna to może chcesz się jej pozbyć?? Ja znalazłem pompę na allegro za 240 zł. Szukałem po numerach według Twoich wskazówek. Tylko nie wiem jeszcze czy też ma 100 barów.
pawel1985 Posted March 5, 2009 Author Posted March 5, 2009 stara pompe zdałem przy kupnie nowej ori dostałem zniżke, ale i tak raczej z niej by nic nie bylo raczej była zatarta a wciskac komus i mówic ze jest ok to nie fer, mialem delikatny wyciek z tego przewodu ciśnieniowego mysle ze moze to jego wina tylko ze kosztuje 750zł a kurde niejestem pewien czy to moze byc przyczyna
oskar Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Taki przewód powinien pasować od benzyniaków. Chyba nie opłaca się go kupić w ASO \
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now