DeeJay_Kill Posted February 26, 2019 Posted February 26, 2019 Hej, Na forum jestem długo, brak czasu ostatnio doskwiera mi coraz mocniej, ale żeby nie tracić czasu, chciałbym rozważyć kilka opcji. A4 cabrio z ori 1BE - na przeglądzie wychodzi, że koło 60-70% sprawności mają amorki, oczywiście żaden nie jest wylany, odboje i osłony ok, a czuję, że nie tak ma być - po prostu w mojej opinii są zuzyte. Tu się rodzi pytanie - Amorki 1BE zamiennik Sachs/TRW - komplet wychodzi ok. 800zł na auto, dodajmy odboje - powiedzmy 900. Używane 1BE - 200-400zł, natomiast wiadomo... nie zweryfikujemy stanu. Myślę też o Bilstein'ie B6, ale nie wiem, jakie to koszta. Spotkałem się też tu z opiniami, że po włożeniu amorków od 1BA (zwykłe) do tych sprężyn, będzie bardziej komfortowo, na czym, nie ukrywam - mi zależy. Krótko i na temat - co polecacie i w jakich pieniądzach? Z góry dzięki i pozdrawiam.
DeeJay_Kill Posted March 1, 2019 Author Posted March 1, 2019 Ok, niech będzie dla potomnych - Wsadzone używki 1BE, co ciekawe, końcówka numeru 031 BG oraz G (tylne). Różnica na razie niewielka, śmignę w trasę, to zobaczymy. Zawiecha bez luzów, jest dość twardo wg mnie. Myślę, że wahacze już nie trzymają tak dobrze i dlatego auto jest dość twarde. Amortyzatory raczej robią swoją robotę. Temat do zamknięcia, nic się innego nie urodzi.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now