blitzkrieg Posted March 2, 2019 Posted March 2, 2019 Wałki w mojej głowicy (podejrzewam, że w drugiej też) chyba już mają dosyć. Nie chcę kupować nowych wałków i innych pierdół potrzebnych do wymiany, a chcę za to kupić z demontażu z jakiegoś BAU czy innego silnika o oznaczeniu B używane głowice, bo tam bodajże te wałki się nie wycierały. Ktoś mi powiedział, że głowice z innych 2.5 tdi (skoda, a6c5 itd.) wejdą do mnie. Ktoś już robił coś takiego?
Rattamahata Posted March 8, 2019 Posted March 8, 2019 (edited) Poszukaj na forum A6 sporo tam bylo informacji kilka lat temu. Natomiast nowsze glowice wyposazone w dzwigienki z rolka tez najszczesliwsze nie sa - podobno zdaza im sie peknac a jak sie to zdazy to jestes uziemiony. Ja kupilem zestaw Ruville"a (walki, dzwigienki, regulatory luzu) do swojego AKNa i po przejechaniu ok 70 tys km nie widze zuzycia na nich. Jakies ryski sa na krzywkach ale nie wyczuwalne pod palcem ani pod igla takze nie wiem czy jest sens podmieniac cale glowice. W sumie to ryski pojawily sie zaraz po wymianie i obarczam za to olej mobila 5W40. Cos z tym olejem nie bylo tak, byl mega zadki i silnik jakos glosno chodzil. Po bodaj 800 kliometrach wymienilem go na Motula 10W40, silnik zaczol ladnie cykac i od tamtej pory nie zauwazylem degradacji walkow. Edited March 8, 2019 by Rattamahata
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now