storm37 Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Witam, prosze o analize logow Audi A6 2.5TDI, w aucie brakuje mocy turbina nie laduje nadanych wartosci VAG wyrzuca blad: Control Module Part Number: 4B0 907 401 P 2 Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 0000SG D60 Software Coding: 01002 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent statyczne 000 001 003 004 007 013 014 018 statyczne BS 000 003 004 011 dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011 z tego co zauwazylem to przeplywka nie domaga ale czy to moze byc spowodowane niedoladowaniem turbo (uszkodzony zawor n75 ?? moze zapieczone kierownice ??) sztanga byla rozruszana zero poprawy za pomoc z gory dziekuje
przemik Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Oprócz sporego niedoladowania - do sprawdzenia wszystkie wezyki ukladu podcisnienia(wyjac i przemuchac) oraz szczelnosc dolotu... w tym aucie jest fatalnie ustawiony zaplon. Nalezałoby to jak najszybciej poprawic. Przeplywomierz zostaw w spokoju... odżyje wraz z turbiną Pozdrawiam
lukaszr Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 Tak jak przemik napisał. EGR też nie grzeszy funkcjonalnością, lmm nie mierzy + dawki ścięte = doprowadzenie turbiny do porządku = sprawdzenie dolotu, instalacji podciśnienia
storm37 Posted March 6, 2009 Author Posted March 6, 2009 czy blad 00550 - Kontrola startu wtrysku - spowodowany jest zlym ustawieniem kata wtrysku ??
przemik Posted March 6, 2009 Posted March 6, 2009 czy blad 00550 - Kontrola startu wtrysku - spowodowany jest zlym ustawieniem kata wtrysku ?? Bingo!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now