ziolek335 Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Witam. Mam luz na kierownicy w pozycji jazdy na wprost około 5mm. jest to dość męczące bo trzeba częściej korygować tor jazdy. Jakiś miesiąc temu padło mi wspomaganie. Została wymieniona pompa, przekładnia jest po regeneracji razem z drążkami i końcówkami drążków plus do tego zbiorniczek, przewody. Bez wspomagania musiałem przejechać 1300 km czy jest możliwość, że uszkodziłem krzyżaki na kolumnie kierowniczej? Auto było naprawiane w serwisie, odczułem te luzy dopiero po 200 km. Zadzwoniłem i powiedziano mi, że wina może być po stronie kolumny kierowniczej (krzyżaków). Przed naprawą nie było żadnego luzu na kole kierownicy. Sprawdziłem ten luz na kolumnie i wychodzi na to, że jest on w maglownicy a nie na krzyżaku, czy to możliwe po regeneracji???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się