PatrykSi 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2019 Witam, po podłączeniu mojego Audi pod kompa wyskoczył mi błąd P0642 "Napięcie odniesienia czujnika A - Za niski sygnał" Był to pojedynczy błąd, nie było żadnych innych. Czytał po forach polskich i zagranicznych co zrobić, jednoznacznych pomysłów nie znalazłem, ale wszedzie pisali, żeby sprawdzać czujniki na dolocie. Jakieś pomysłu co robić? Przepustnica padła, nieszczelność, jakiś czujnik? Co sprawdzać jako pierwsze. Ktoś już miał taki błąd i orientuje się jakie ewentualne koszty naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykSi 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Dzisiaj trochę pogrzebałem przy czujnikach i IAT jest uszkodzony, przerwa na czujniku, nie przewodzi. Czy to może być wina tego błędu i zmniejszonej mocy, czy po prostu tak się zbiegło. Nowy czujnik będę mógł założyć najwcześniej w środę z powodu świąt, czy do tego czasu mogę jeździć autem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mano4 14 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Prawdopodobnie czujnik położenia klapek w kolektorze. Czyściłeś dolot? Może jest syf i przycina sie klapka auto równomiernie przechodzi 2.5 do 3.5 tys obr? Przy przyśpieszaniu. MI wyskakuje raz na pół roku muszę zajrzeć do kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykSi 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 To mówisz, że wadliwy czujnik IAT nie ma nic do rzeczy w tym błędzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mano4 14 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Masz jakieś objawy? Nic nie piszesz. Tu masz temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatrykSi 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Co to objawów to czuć, że moc jest trochę mniejsza, turbodziura jakby się wydłużyła. Myślę, że może to być właśnie spowodowane niedziałającym czujnikiem IAT, bo zakładam, że AFR ma jakąś korekcję względem IAT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubiaK 7 Opublikowano 20 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2019 Ten blad jesli wystepuje sam to mowi tyle co i NIC . Moze to miec zwiazek z kazdym czujnikiem rowniez z IAT. U mnie wystapil raz w polaczeniu z V157 (klapy w kolektorze). VCDSem mozesz sobie zrobic test klap. Juz mialem wymieniac ten sterownik ale przez rok nic sie nie dzialo i nie dzieje do dzis. No moze jeszcze raz wyskoczyl po roku a efekt taki sam - czyli zaden. Jesli twierdzisz ze masz wadliwy IAT to go wymien - koszt niewielki. Mozesz sie podeprzec logami dynamicznymi i bedziesz wiedzial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się