RYSIU188 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Witam :)Ktos powiedzial mi ze jesli czuc zapoch spalin z komory silnika przez wlew oleju to ze uszczelniacze sa slabe?I czy to normalne ze sie wydobywaja opary po wyjeciu bagnetu oleju? Moze mi ktos to wyjasnic? Po raz kolejny poprawiam dzisiaj Twój wątek - jeżeli nie potrafisz ich nazywać zgodnie z regulaminem forum i zasadami tu panującymi to po prostu nie wysyłaj ich.
iwadrian Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Prędzej pierścienie tłokowe. Odpal auto i odkręć korek oleju jak będzie się wydobywać dymek z wlewu oleju to znaczy ,że silnik ma przedmuchy wtedy pierścionki do wymiany.Jak są uszczelniacze słabe to wzrasta kopcenie z wydechu i zużycie oleju. Przy wymianie pierścieni warto też uszczelniacze zrobić,planowanie głowicy i oczywiście nowa uszczelka pod głowicę.
RYSIU188 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Jesli sprawdze cisnienie na tlokach to bedzie wiadomo ze pierscienie do wymiany?Koneczny jest taki remont jesli auto dobrze dziala i slabe tez nie jest?
iwadrian Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Sprawdzenie ciśnienia napewno da jakiś pogląd na temat pierścieni. Jest jeszcze kwestia zużycia cylindrów i szczelności zaworów. Jak auto odpala i chodzi o.k,nie łyka zbyt dużo oleju to na razie pojeździj. Duże znaczenie ma też jakość stosowanego oleju wymienianie go w odpowiednim czasie.
RYSIU188 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 Jezdze na castrolu 10w40 :)A lyknie moze 100ml na 1000km
RYSIU188 Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Opublikowano 9 Marca 2009 A czy to normalne ze a wezu odmy skrapla sie woda bo u kolegi dzieje sie cos takiego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się