iwadrian

Pasjonat
  • Zawartość

    1034
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O iwadrian

  • Urodziny 09.01.1974

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Adrian
  • Lokalizacja
    Dolny Śląsk >>U.K

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

345 wyświetleń profilu
  1. Zaprawka bez sąsiednich elementów wyjdzie w tym miejscu, ewentualnie bazą miejce uszkodzenia a cały zderzak w bezbarwny.
  2. Wszystko zależy jak jeżdżone i dbane. Ja b6 1.9 tdi nalatałem bezawaryjnie 420 000 i auto już dwa lata hula u nastepnego właściciela i pewnie ma ze 450 000.
  3. Kupujesz 4 czerwone diody 5 lub 4 milimetrowe (nie pamiętam dokładnie) 12v, wklejasz w zaślepki w pokrętłach klejem na gorąco i podłączasz pod oświetlenie zapalniczki. Tani i prosty do wykonania mod.
  4. Wychodzi na to, że jest jakiś problem z instalacją lub samym zaworem w maglownicy. Może styki we wtyczce po prostu zaśniedziały.
  5. Musisz mieć kabel diagnostyczny, wejść w moduł MCE09 MCE 09 ---> LongCodingHelper ---> Coding 07 ---> BYTE 7 ---> Bit 0 zmiana z 0 na 1 . Jednak jeśli sam nie robiłeś kodowań to najpierw poczytaj jak to zrobić lub poproś kogoś kto ogarnia.
  6. To, że jak wspomaganie po czasowym wykodowaniu servotronic będzie się zachowywać jak podczas awarii to będziesz miał odpowiedź co za tę awarię odpowiada. Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
  7. No ciekawe, może elektronika a może coś się zacina. Ciężko wyczuć. Jakbyś podłączył VCDS i wykodował na chwilę serwotronic to byś spawdził czy to elektronika świruje.
  8. Witaj w klubie
  9. Identycznie w moim przypadku od samego początku. wszystko działa jak należy ale za ciężko, tak jakby maglownica była za mocno sciśnięta na regulacji ( sprawdzałem , ustawiałem można jedynie pogorszyć). Kierownica nie wraca na środek do końca, zawsze brakuje o tą mniej więcej szerokość dłoni i co się z tym wiąże auto nie trzyma kierunku na wprost tylko trzeba korygować. Servotronic działa, bo gdy go wykoduję to jest jeszcze ciężej. Podejrzewałem opory na zwrotnicy-wahacze- sworznie ale po odpięciu drązków wszystko obraca się jak należy. efekt taki jakby pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia albo któryś wąż nie miał swobodnego przepływu. Przy podniesionym przodzie bardzo ciężko skręcić koła rękami łapiąc za koło. Płyn jak nowy, żadnych dźwięków, wyć, stuków ,puków, błędów- nic. sprawdzałem krzyżaki na kolumnie, czy na drodze od kiery do przekładni jakichś oporów nie ma, wszystko o.k. Pierwsze podejrzenie-pompa ale to się ma nijak do tego, że bardzo ciężko jest obrócić kołami ( łapiąc za nie) na zgaszonym silniku. Niedrożny któryś przewód, zacięty, zapieczony jakiś zawór? Najlepiej to widać na tym filmiku od ok 1 minuty, kierownicy trzeba pomóc wrócić na środek: Jechałem ostatnio Starą b6 bez servotronic i tam jakbyś nie kręcił kierą to zawsze po puszczeniu wróci żwawo na środek a w mojej trzeba non stop korygować bo jak przekręcisz w którąś ze stron to wróci ale nie do końca i auto będzie miało tendencje do jechania lekko łukiem w tę stronę.
  10. Z tego co wiem to od połowy 2009r napęd pompy w silnikach CR jest poprawiony i nie ma z tym problemu.
  11. Witaj w klubie
  12. Czy można przy doświetlaniu zakrętów ustawić przy jakim skręcie ma się włączać, czy ta wartość jest stała?
  13. W bocznych ściankach kratek są otwory. Wystarczy mieć stalowy drut a la szprycha od roweru zagięty w haczyk, zaczepić o otwór w kratce i mocno pociągnąć.
  14. Witaj w klubie. Audiczka fajna ( poprzednia też). Felgi robią robotę ale akurat do srebrnego czarny grill nie bardzo mi się podoba ale to jedynie moje osobiste zdanie. Powodzenia w modyfikacjach i przede wszystkim bezawaryjnej i bezkolizyjnej jazdy
  15. Ja szukałem na tej stronie, Zbiera ona ogłoszenia z wielu stron jak ebay, autotrader, bezpośrednio z komisów itd. po kewej stronie możesz sobie uściślić czego szukasz, np rocznok, przebieg, skrzynia kolor itd. http://www.newsnow.co.uk/classifieds/cars-vans-for-sale/audi-a4-b6-tdi.html