zonq Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 witam, moj problem polega na tym, ze przy predkosci ok 140-150km/h zaczynaja sie dziwne wibracje, do tego jadac na nizszych biegach spalanie skacze do np. 15l/100, po chwili zaczyna spadac do normalnego poziomu... bylem na kompie, i fachowiec powiedzial tak: - regulacja pompowtryskiwaczy (350zl) - nowa listwa elektryczna (250zl) - wymiana jakiegos czujnika cos tam od spalania (niestety nie znam sie i nie pamietam jak sie to nazywa, ale nie jest to sonda) - wymiana przeplywomierza powietrza (500zl) (chyba narazie opcjonalnie) Czy koszty tych uslug sa w miare normalne czy moze zawyzone? Czy przy tego typu usterce jest konieczna wymiana tylu elementow? Czy zna ktos kogos z vagiem w okolicach Tomaszowa Maz.? (Audi A4, 1.9 TDI, 130km, przejechane ok. 223tys, rozrzad byl wymieniany przy 185tys, filtry i oleje regularnie zmieniane) Pozdrawiam
FAZY Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Najpierw zrób pełną diagnostykę silnika ,potem możesz wymieniać zużyte części.Co do cen wydają się rozsądne.
dowhan Posted May 6, 2014 Posted May 6, 2014 Witam, udało Ci sie rozwiazac ten problem? mam podobne drgania przy duzych predkosciach... bede wdzeczny za pomoc
SotoM Posted May 7, 2014 Posted May 7, 2014 Sprawdzcie na poczatek synchronizacje rozrzadu ja mam inny silnik ale tez mialem drgania przy takich predkosciach i spalanie takze bylo spore. To zjawisko weliminowalem po regulacji synchro.rozrzadu.u mnie ustawilem na 0.0kw. Z kolei w 1.9 130 dobrze jest ustawic na okolo - -1,0kw jak trafisz na - -0,5kw to bedzie malina wtedy tylko obserwowac. Chyba ze drgania sa ale od przeslizgującego sie sprzegla lub wibracje od kół jezdnych pochodzą.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now