Skocz do zawartości

zonq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zonq

Osiągnięcia zonq

0

Reputacja

  1. zonq

    Spociki Łódzkie

    Koledzy, gdzie w Lodzi moge kupic na jakims szrocie, lub nawet w sklepie wiazke kabli do drzwi od strony kierowcy? I chcialem sie dowiedziec czy bylby ktos w stanie pomoc mi w montazu i zakodowaniu tempomatu? Posiadam A4/B6 1.9 tdi
  2. Witam, jest ktos w Tomaszowie kto bylby w stanie pomoc mi z montazem tempomatu (montaz jak i zakodowanie w komputerze)? stawiam browara a nawet caly szesciopak za pomoc Pozdrawiam
  3. wiem, hehe, wlasnie zobaczylem na alegro za chyba 65zl no i jeszcze obudowa z otworem na wajhe z tempomatem, chyba ze wywierce taki otwor w starej
  4. witam, jezeli mam kierownice z multifunkcja to rozumiem ze mam mozliwosc montazu tempomatu bez wiekszych komplikacji? dostepu do kompa nie mam a kierownicy tez mi sie nie chce rozkrecac bo i tak nie mam odpowiednich narzedzi wiec nie mam jak sprawdzic numeru, wystarczy ze kupie sama manetke tempomatu za ok 150zl, zaloze, zakoduje i po sprawie? I czy jest ktos we Wroclawiu lub okolicach co moglby pomoc w montazu tego elementu?
  5. Witam, czy moglby ktos mi powiedziec gdzie jest jakis numer koloru wnetrza, poniewaz chce dokupic klamke schowka (urwane ciegno) w kolorze bezowym, ale mam pytanie czy sa rozne odcienie bezu czy poprostu ten sam kolor wystepuje w kazdym pojezdzie z takim wyposazeniem, wnetrze pojazdu mam w bezowej skorze z drewnianymi obiciami, szara kierownica i skrzynia biegow, rowniez chcialbym wymienic kierownice tylko odcien szarosci nie wiem jaki dobrac, czy te numery sa podane w numerach vin, czy na wlepce w bagazniku? na wlepce jest cala masa roznych numerow i nie wiem ktory z nich odpowiada ze kolory wnetrza. Pozdrawiam
  6. mialem ten sam problem, pompowtrysk byl do wymiany.
  7. Powodem takiego zachowania jest uszkodzony pompowtryskiwacz :wallbash: :wallbash:
  8. Witam! Wczoraj jadac po bardzo sliskiej jezdni zauwazylem pewnien problem, ktory z poczatku nie dawal mi powodow do zmartwien, co pewnien czas kola jakby tracily przyczepnosc (lekkie szarpniecie - byc moze to efekt lodu, lecz wczesniej takich problemow nie odczuwalem), myslalem ze ok w koncu na jezdni byl bardzo niebezpieczny lod. Po zatrzymaniu samochodu, po chwili zaczal on coraz bardziej drgac, i zapalila sie kontrolka ESP, od tej chwili kontrolka swieci caly czas, autem caly czas buja (przy obrotach ponizej 2000), jazda na niskich obrotach powoduje bardzo mocne drgania, jakies sugestie? Pozdrawiam
  9. Kiedys chcialem wymienic linke do recznego to koszt samej linki ok 200zl (oryginalna, ponoc nie ma jej tanszych zamiennikow(?))
  10. Jak na ironie, naprawilem ta usterke z prawej to wczoraj zas zepsulo sie z lewej
  11. u mnie powod okazal sie bardzo banalny, kabelki ktore dochodza do zamka (obok wtyczki) nie laczyly poprostu, zdjalem pianke i naprawilem Pozdrawiam
  12. Witam Problem polega na tym, ze w chwili gdy otwieram auto z pilota to otwieraja sie wszystkie drzwi (zawsze i zawsze wszystko dziala), w chwili gdy jade, pozniej zatrzymam sie, to odblokowuja sie wszystkie drzwi procz tylnych prawych (na Fisie nie pokazuje wtedy otwartych drzwi, nie ma oswietlenia nog ani oswietlenia samych drzwi (ale oswietlenie przycisku otwierania szyb i podswietlenie klamki dzialaja zawsze) Postanowilem zdjac tapicerke i pobawic sie kablami, zdemontowalem modul centralnego zamka(nie wiem czy dobrze to okreslilem? zdjecie nizej) i zamontowalem jeszcze raz, nie dziala dalej, ale wsluc**jac sie, to przy mechanizmie blokady (zamek) w momencie otwierania drzwi z pilota cos jakby podwojnie stuka z lekkim opoznieniem w stosunku do innych drzwi. Do samego zamka dostac sie nie umiem bo jest osloniety pianka, ktora jest przyklejona i przynitowana do drzwi(?) Chcialem zamienic i sprawdzic ten 'modul' ktory jest na zdjeciu nizej, chcialem zdemontowac przednie prawe drzwi, wyjac ten mechanizm i wstawic do tylnych drzwi by sprawdzic czy to w ogole jest to, czy moze zamek, lub kable gdzies sie przetarly, czy bedzie pasowac z przodu do tylu? Czy powodem usterki moze byc ten mechanizm ze zdjecia?
  13. ja mam taka kasete i dzwiek mam bardzo ladny i czysty, posiadam audi concertII z bose (gdy nic nie 'leci' to w glosnikach trzeszczy, ale to normalne)
  14. witam, moj problem polega na tym, ze przy predkosci ok 140-150km/h zaczynaja sie dziwne wibracje, do tego jadac na nizszych biegach spalanie skacze do np. 15l/100, po chwili zaczyna spadac do normalnego poziomu... bylem na kompie, i fachowiec powiedzial tak: - regulacja pompowtryskiwaczy (350zl) - nowa listwa elektryczna (250zl) - wymiana jakiegos czujnika cos tam od spalania (niestety nie znam sie i nie pamietam jak sie to nazywa, ale nie jest to sonda) - wymiana przeplywomierza powietrza (500zl) (chyba narazie opcjonalnie) Czy koszty tych uslug sa w miare normalne czy moze zawyzone? Czy przy tego typu usterce jest konieczna wymiana tylu elementow? Czy zna ktos kogos z vagiem w okolicach Tomaszowa Maz.? (Audi A4, 1.9 TDI, 130km, przejechane ok. 223tys, rozrzad byl wymieniany przy 185tys, filtry i oleje regularnie zmieniane) Pozdrawiam
  15. ja sie przylacze do pytania, mam takie same radio, tylko ze u mnie nic sie nie wyswietla ani na wyswietlaczu ani na fisie (tzn inne parametry pojazdu sie pojawiaja, nie ma zadnej stacji radiowej), usterka podobna do tej opisanej wyzej: panel radia jest lekko podswietlony, na wyswietlaczu nie ma zadnych informacji, nie dzialaja przyciski, generalnie radio odmowilo posluszenstwa, nie ma glosu (a dzis rano jeszcze jadac do pracy wszystko bylo ok ) ---edit--- po wyjeciu i ponownym wlozeniu bezpiecznika wszystko wrocilo do normy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...