Skocz do zawartości

DeJaVu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DeJaVu

Osiągnięcia DeJaVu

0

Reputacja

  1. to jest polska syrenka wykonana z laminatu. czytałem że stworzyli kiedyś taką sportową wersję cabrio. czy to nie jest przypadkiem ona? podobna bardzo do tamtej.zgadłem?
  2. Kolego jeśli masz problemy z odpaleniem to na 99% jest to spowodowane świecami i kablami. Zaś jeśli chodzi o spalanie (co mówiłeś z tymi obrotami) to pompka paliwa może być do wymiany (mniej prawdopodobne) lub przepływomierz wystarczy przeczyścić. Na zaadoptowanie nie jest konieczne podpięcie pod Vag-a jeśli nie posiadasz. Adaptacja nowych parametrów nastąpi po przejechaniu w jednostajnej trasie(bez zatrzymywania-długa trasa ) około 200 km. Jeśli zaś po powrocie zauważysz szarpanie na obrotach bądź nadal będzie podwyższone spalanie to podjedź na Vag-a.I zaadoptuj Vagiem. koszt:20zł.. Pozdrawiam
  3. Ja miałem takie same objawy.A że mam świetnego mechanika to od razu wykrył co jest.Powiedział że jeżeli samochód skacze na obrotach, trzęsie sie ale mimo wszystko po odpaleniu nie gaśnie to na 99% jest to silniczek krokowy i trzeba go wymienić( mnie to nie dotyczyło). A mój samochód miał takie same objawy jak użytkownika Bartex bo sam gasł po kilku chwilach(nawet na ciepłym silniku na skrzyżowaniach gasł).Nie było wogóle jazdy. Odczuwało się trochę brak mocy i spalanie w granicach 13 litrów ON na 100 km.Po podłączeniu VAG -a żadnych błędów nie wskazywało. Przyczyna: Elastyczny przewód idący od silnika do przepustnicy.Była w nim dziura na 3 palce. Ale z nie widocznej strony dlatego sam się nie dopatrzyłem usterki.Zasysało powietrze i była kicha bo rozregulowało fabryczne ustawienia przepustnicy. Po paru godz. bawienia się domowym sposobem i załataniu dziury(uszczelnieniu przewodu) - musiałem sam dobierać inne kawałki gumowych przewodów i przejściówek,zacisków,opasek i zregenerowaniu przewodu problem nie ustał ale się zmniejszył.(nowy przewód 170 zł dlatego zrobiłem go sam). Przy zdejmowaniu przewodu zdjąłem też przepustnice i ją dokładnie oczyściłem z czarnego oleistego nagaru. Złożyłem potem wszystko czyli zregenerowany przewód i oczyszczoną przepustnicę i .... Efekt był taki że obroty "prawie" się wyrównały i przede wszystkim już nie gasł(na zimnym i na ciepłym silniku) i odpalał za pierwszym razem .Spalanie spadło do 10 l na 100 km i jakoś moc wróciła. Jednak lekkie falowanie na obrotach zostało. Podjechałem do kolegi, podpiąłem go pod VAG-a i na nowo zaadoptował mi ustawienia fabryczne przepustnicy. Teraz tylko musiałem dobrze rozgrzać silnik na jednostajnej trasie( kolega powiedział że ok. 250 km musze zrobić i wszystko będzie oki, a jak nie tzn. że przepustnica do wymiany). Święta - długa trasa 310 km i po świętach prezent od mikołaja - naprawione.Silnik chodził idealnie równo(do tej pory) i moc wróciła natychmiastowo.Spalanie wróciło do normy 6,5 l i portfel grubszy. Ominął mnie koszt przewodu (170 zł)(kolega od VAGa dziwił się że tak potrafiłem to zrobić) oraz ewentualny koszt przepustnicy. Wydałem sporo cennego czasu cierpliwości nerw strachu 8 piw( 4 dla kolegi od VAGa i 4 dla mechanika który tylko zdiagnozował mi problem) oraz dużo pieniędzy zostawionych w portfelu a nie w baku. POLECAM każdemu sprawdzenie tego przewodu bardzo dokładnie. Dzięki temu problemowi na nowo pokochałem swoje autko i jego moc. Pozdrawiam
  4. a ja was zdziwie i powiem że źle wspominam Volvo V40. kiedy w zime w zasppie (przebijałem sie przez zeje...ste zaspy) zgubiłem przewód gumowy wychodzący u dołu chłodnicy. pod wpływem nacisku śniegu wyrwało go i .... uciekła mi wszystka woda z chłodnicy. jako że byłem skupiony na przebiciu sie przez te zaspy nie patrzyłem na temp.płynu chłodzącego az do momentu kiedy zaczeła sie palić czerwona kontrolka silnika. przegrzał sie i to dość sporo. stanąłem w środku pola i go zgasiłem. wyszedłem (zgarniając drzwiami tone śniegu) żeby zobaczyć co jest. jak zobaczyłem to byłem w szoku. Potem holowanie traktorem i kupno nowego przewodu i płynu. ale to nie koniec :> było dobrze az do wiosennych roztopów kiedy to poszła mi nagrzewnica w środku i znowu cała woda wyleciała ( lecz teraz do środka) teraz czekała mnie wymiana nagrzewnicy pranie tapicerki i co najgorze znowu sie przegrzał że trzeba było planować głowice. :>oki koszty były ale ucieszony że po kłopocie a tu za 2-3 tyg po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy auto znowu zaczyna nabierać temp . na wskaźniku i któregoś razu na skrzyżowaniu para spod maski. Okazało sie że źle skrecił uszczelke pod głowicą i znowu planowanie głowicy.do tego mało było i w tym czasie co para poszła spod maski i co była źle ta głowica skrecona to stworzyło sie takie podciśnienie że zbiorniczek wyrównawczy mi pokruszyło od środka. wymiana zbiorniczka i płynu(bo wyparował). od razu po 2-giej naprawie głowicy w ciągu tyg. sprzedałem to auto. dobre tylko z nazwy. to moja historia. a teraz A4 to ideał.
  5. polecam aligatora (masters tuning) katowice. Chodź szczerze powiem że chyba najlepszy jest Rogalotti (ul.mineralna 26 Warszawa). Ludzie wolą przejechać pół Polski żeby oddać jemu swoje auto w opieke. A nawet niektórzy chcą go okrzyknąć klubowym chiptunerem - (w tym ja).Z resztą wybór należy do Ciebie-czy chcesz blisko? czy chcesz porządnie? Poczytaj sobie opinie innych http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,9450.0.html Pozdrawiam
  6. Chodzi mi o to ze mam w swoim aucie zwyczajny seryjny odtwarzacz kasetowy.Jednak lubie słuchać nie tylko radia, a wiem ze istnieje coś takiego jak kaseta do MP3-ki. Jest to kaseta którą wkładamy do radia a końcówke kabelka wychodzącego z kasety podpinamy do MP3-ki.Wtedy radyjko odtwarza MP3-ki.Orientujecie sie jaki jest koszt takiej kasety i gdzie ją kupić? Istnieje coś takiego jak dobra marka tej kasety?
  7. A możesz podać do niego namiary? możesz powiedzieć ile za nią dałeś? poniżej 22 tys. bo rozumiem ze to 98 r.
  8. Ładniuśka Ta A4. A środeczek to już szczególnie.Ja bym zmienił na początku migacze na sreberko i alufelgi, a potem sie zastanawiał nad xenonami czy chromem. Dobrą sztukę znalazłeś. :thumbup:Napisz czy sprowadzona czy krajowa? Bo wygląda na sprowadzona. I czy sam sprowadzałeś czy przez "kolege"? Jak przez kolege to może go polecisz innym forumowiczom skoro dobre bryki sciąga. :oklaski:odp:)
  9. Pozdro dla wszystkich Audi - maniaków. Z mojej bryki uchodzą Ryki . I właśnie stamtąd pochodzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...