Skocz do zawartości

bartex

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartex

Osiągnięcia bartex

0

Reputacja

  1. Raczej pewna diagnoza , chociaż przed kupnem nowych pojade do aso by sie upewnić. Nie mam na celu zwiększania mocy bo wiąze się to nie tylko z pompowtryskami a na razie nie mam zamiaru tak bardzo ingerować w silnik - za duze koszty. Chodzi mi po prostu o to, że denerwuje mnie juz to drganie silnika na wolnych obrotach i szarpanie podczes przyspieszania tak ok 2 tys. obrotow. A mam możliwość kupienia nowych oryginalnych pompowtrysków do VW np 073 BQ, BJ, AG, i wiele innych prawie za darmo;) Dlatego pytam czy ma ktoś doswiadczenie z tym zwiazane czy beda pasowac itd. i ewentualnie jak pisze MAREWEL to jak zaloze np 073 bq kto i gdzie moze wgrac mi oprogramowanie pod ten typ. I jakie bedą najodpowiedniejsze do tego silnika BLB.
  2. Bez kodowania działa ale trzeba ręcznie ustawić źródło na TV. Jak przekodujesz navi to po wbiciu wstecznego bedzie ci się automatycznie włączać np podczas słuchania mp3 czy radia, wyłączysz wsteczny powróci automatycznie do ostatniej rzeczy Fajny bajer ale u mnie po podłączeniu właśnie w ten sposób by włączała się automatycznie mam zniekształcony obraz i nie wiem dlaczego:( Jak zakodujesz napisz czy wszystko u ciebie OK z obrazem.
  3. Witam. Chciałbym zmienić pompowtryski w swojej a4 2.0 TDI BLB 2005r. z powodu drgań silnika i szarpaniu przy przyspieszaniu. Wiem bo sprawdzałem w Etce że do tego silnika przeznaczone są pompowtryski o numerach : 03G 130 073 G lub GX innych w etce nie ma Czy moge założyć jakieś inne zakładane w vw o tej samej mocy 103KW/140KM? np 073 BQ, BJ Ktoś może wymieniał w tym silniku BLB na jakieś inne niż oryginalne?
  4. Faktycznie kamera pracuje w systemie PAL oto jej opis: - System PAL - Przetwornik COLOR CMOS - Zasilanie 12 V / 150 mA - Kąt widzenia 180 stopni ("rybie oko") - Minimalne oświetlenie 0 lux, funkcja mirror - lustro - Rozdzielczość 512x582 pixels, 420 TV Lines - Kompaktowe rozmiary - Wodoodporna obudowa - Pomiar odległości - elektroniczna skala - Regulacja kąta nachylenia kamery. - Zasięg podczerwieni do 3 metrów, IRx4 LED Jednak ciekawi mnie dlaczego dzieje się tak tylko jak kamera włączy się automatycznie po wbiciu wstecznego???? Obraz jest przesunięty w dół i są na nim tak jakby odbicia. Ale gdy wybiorę źródło ręcznie na TV i wbiję wsteczny to wszystko jest OK. Dzieje się tak jak włączy sie automatycznie i stąd moje pytanie. Jakby adapter TV nie działał w systemie PAL to obraz by był zniekształcony nawet po przełączeniu ręcznie na TV czyż nie????
  5. Witam. Czy jest ktoś w stanie przetłumaczyć mi kody wyposażenia mojej a4? Oto one: E0A = no special edition 7A2 = CD changer 4UE = airbag for driver and front seat passenger 5SL = outer left rear view mirror: non-spherical 6TS = outer right rear view mirror: non-spherical, large viewing field 1KD = disc brakes, rear J1U = battery 450 A (95 Ah) 1LB = disc brakes, front 1BE = sports suspension/shock absorption 3FA = without roof insert (standard roof) 5MU = decorative aluminum inserts 7X0 = without park distance control 4R5 = power windows with comfort operation andcircuit breaker, mechanical window regulators rear F0A = no special purpose vehicle, standard equipment 8GU = alternator 140A 0G1 = gearshift lever 0YH = weight category rear axle weight range 8 0JG = weight category front axle weight range 7 TB3 = components for, base engine, unit 03G.B 3NZ = rear seat bench unsplit, backrest split folding 8ED = bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right U2A = instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer X0A = national sales program Germany 1N1 = power steering 1XW = leather trimmed multi-function sports steering wheel 8Q3 = automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving) 9Q4 = multi-function indicator/on-board computer with check control 8Z5 = engine cooling system, type 1 D3X = 4-cylinder turbo diesel 2.0 L/103 kW 16V TDI with pump-jet injection system, base engine is T9G/TB3 7Q2 = navigation system with color screen C7A = cast alloy wheels 7J x 16 7K0 = without tire pressure warning light 4X3 = side airbag front with curtain airbag 2K1 = reinforced bumpers 3L3 = manual height adjustment for front seats VW1 = side windows tinted green, from B-pillarto rear window gray tinted safety glass 3Y0 = without roll-up sun screen 4K4 = radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release 5D1 = carrier frequency 433.92 MHz 1SA = without additional engine guard 0GG = emissions concept EU 4 Q1A = standard front seats 4GF = windshield, tinted
  6. Kamerke już mam zainstalowaną. Żeby pociągnąć kabel do środka musiałem ściągnąć tapicerkę klapy i od środka odkręcić 3 śrubki by wysunąć całą listwę, w której umieszczone jest oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Tam wpuściłem kabel od kamery i dokręciłem od środka te poluzowane nakrętki. Innego miejsca na wpuszczenie kabla faktycznie nie znalazłem, przecież nie będę wiercił dziur;) Musiałem oczywiście zdjąć lampę lewą bo podłączyłem + z kamerki właśnie z tylnej lampy od wstecznego, przewody prowadziłem lewą stroną w progach aż do radia. Jak chcesz by kamerka w RNS-E włączałą ci się automatycznie np podczas słuchania cd lub mp3 nie zapomnij pociagnąć razem z kablami od kamerki plus od wsteczego do radia.
  7. Kamerkę kupiłem wbudowaną w ramkę tablicy rejestracyjnej , dokładnie coś takiego : http://www.allegro.pl/item442402398_kamera_cofania_w_podkl_pod_tablice_rej_180_irda.html Bardzo dobra jakość i nie trzeba nic kombinować tylko przewód trzeba pociągnąć do środka;) Pytałeś o rodzaj nadwozia - avant.
  8. No niezupełnie tak jest. U nas przyjęto wariant skandynawski Przekodowanie na 10042 przyniosło efekt taki, że tył się nie włączył, a przód zgasł Spróbuj przekodować z 10021 na 10041 ja tak zrobiłem u siebie i działa. Z przodu świecą się do jazdy dziennej i tył postojowe. Moje auto to a4 2005 avant, bixenon przód. Pozdrawiam
  9. I jak udało ci się podłączyć tą kamerkę by włączała się automatycznie? Mi się udało , włącza się automatycznie gdy wbije wsteczny np. podczas słuchania mp3 czy radia ale obraz zrobił się zniekształcony jakby jakieś odbicia i jest przesunięty nieco w dół. U ciebie jest ok? Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? * uzupełnij proszę profil - Łukasz
  10. Witam. Kto wie co zrobić by prawidłowo podłączyć kamerę cofania by włączała się automatycznie po wbiciu wstecznego? Pociągnąłem + z tylnej lampy do złącza C2, ustawiłem na kanale 4 wartość 1, przekodowałem nawet na lamborgini jak w innych postach doradzali i owszem kamera włącza się automatycznie gdy slucham np mp3 ale obraz jest zniekształcony i przesunięty w dół. Wolę już włączać ręcznie żródlo TV niż nic nie widziec w kamerce;) Chyba, że ktoś wie jak rozwiązać ten problem.
  11. Przepustnica była wyczyszczona na błysk i zaadoptowana - to nie to, gdzie szukać dalej?
  12. Trzy miesiące temu wymieniałem sondę na nową oryginalną BOSCHA i niestety umarła:( Silnik zaczął wariować, strasznie nim szarpało - szczególnie na wolnych obrotach. Dzisiaj wymieniłem na nową i silniczek chodzi prawie idealnie, prawie bo ma lekkie zachwiania obrotów w granicach 800 - 1000. Spowodowane to jest pewnie tym, że na jałowym powinna pracować w granicach -10%.....+10% a u mnie wskazuje nawet -25%. Dlaczego tak się dzieje? Czyżby przez to że wywaliłem katalizator? A może szukać gdzieś indziej przyczyny? Jakiś przekaźnik sondy - jest wogóle coś takiego? Coś jest nie tak, przecież nie będę kupował co 3 miesiące nowej sondy bo to dość spory koszt - 330zł oryginał. Gdzie szukać przyczyny?
  13. Miałem ten sam problem, tylko, że moja a4 paliła za drugim razem. Za pierwszym od razu gasła a za drugim odpalała ale nie załączało się ssanie i chodził bardzo nierówno, dopiero po nagrzaniu było lepiej. Pomógł mi reset komputera, musiasz odłączyć akumulator na jakąś godzinkę, potem adaptacja przepustnicy vagiem, odpalasz auto - nic nie dotykaj aż nagrzeje się do 90*. W moim przypadku to zadziałało, możesz spróbować. Ale skoro tobie łapie za 10 razem tak jak piszesz to obstawiałbym pompke paliwa - też miałem taki problem, auto musiałem długo kręcić i odpalał po nocy dopiero za jakims 5 razem. Pompka nie trzymała ciśnienia i paliwo się cofało, po wymianie pompki wszystko OK. Spróbuj najpierw zresetować kompa, jak to nie pomoże przypatrz się pompce paliwa.
  14. Będę musiał faktycznie sprawdzić jeszcze cewkę i przewody. Bo co do katalizatora to pozbyłem się go, zamontowałem tłumik przelotowy, plecionka nowa. Sprawdzę to tak jak ty, ściągnę pokrywę i odpalę auto wieczorem. Jak tam będzie ok to podjadę jeszcze do warsztatu aby sprawdzili mi szczelność silnika bo słyszałem też coś takiego, że jak są przedmuchy w silniku to też mogą obroty falować i może pojawiać się błąd 00561. Co o tym myślicie? [ Dodano: 11-03-2007, 15:22 ] Już sobie poradziłem z gaśnięciem auta - pomógł reset komputera. Pali teraz na dotyk i ssanie się załącza. Cewka wygląda na dobrą, szczelność sprawdzona - wszystko w normie. Jednak nadal wyskakuje mi błąd adaptacji mieszanki. Sprawdzałem go ostatnio vagiem i zauważyłem, że na kanale 3 ostatnia pozycja ma za wysokie wskazania ( norma to 2.0 - 4.0 g/s a u mnie jest ponad 5 ) również sonda lambda na kanale 7 podaje złe informacje na pierwszej pozycji ( norma to -10%....+10% a u mnie jest od -16 do nawet -25% ). Trochę mnie to zaciekawiło bo przepływomierz i sonde wymieniałem na nowe ale problem jest nadal. Coś mi miesza w podawaniu informacji do kompa tylko już nie wiem co, czyżby ten nowy przepływomierz?
  15. sorki zapomniałem dodać, że czujniki temperatury ( oba ) wymienone na nowe a termostat wątpie - po nagrzaniu silnika trzyma równo temperaturę 90*
×
×
  • Dodaj nową pozycję...