teddy74 Opublikowano 9 Marca 2009 Opublikowano 9 Marca 2009 Witam. Mam "mały" problem z moja furką. Kilka dni temu po raz pierwszy złapał tryb awaryjny, na VAG-u wyszło : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Wyglądało na czyszczenie turbiny. Oprócz tego wystąpił jeszcze jeden dziwny problem otóż przy jeździe np. z góry na biegu (każdym biegu) silnik szarpie jakby dostawał strzała paliwa - taki sekundowy zryw do przodu. Czasem jeden zryw czasem kilka. Turbina została wymontowana i oddana do remontu ( 600 zł), przy okazji wyczyszczony EGR. Dziś odebrałem niunie z serwisu i jakie było moje zdziwienie jadąc do domu - Nadal szarpie przy hamowaniu silnikiem. Na razie nie złapał trybu awaryjnego ale zrobiłem tylko 30 km z serwisu, sprawdzę jutro rano bo na zimno łapał regularnie. Nadal martwi mnie to szarpanie. Zapinałem VAGa i czysto żadnych błędów. Przed oddaniem turbiny czyściłem też przepływomierz jak widać bez efektu. Co jeszcze mogę sprawdzić lub zrobić? Czy to może być zawór N75 i gdzie on jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się