Skocz do zawartości

teddy74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O teddy74

Osiągnięcia teddy74

0

Reputacja

  1. Witam. Bardzo proszę o podanie numeru zaworu sterowanego podciśnieniem, który otwiera dodatkowy obieg cieczy chłodzącej mający za zadanie obniżenie temperatury paliwa. Znajduje się tuż pod pojemnikiem wyrównawczym. A4 AJM 1,9
  2. Witam. Mam następujące pytanko: W moim AJM pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego na wężu jest zaworek sterowany podciśnieniem. Z niego właśnie uciekało mi podciśnienie które steruje też turbiną i autko miało moc dopiero powyżej 2,5 tyś obrotów. Co to za zaworek i gdzie go można kupić? Teraz wężyk podciśnienia zaślepiony autko śmiga aż miło. Z góry dzięki.
  3. Witam. Mam "mały" problem z moja furką. Kilka dni temu po raz pierwszy złapał tryb awaryjny, na VAG-u wyszło : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1301 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Wyglądało na czyszczenie turbiny. Oprócz tego wystąpił jeszcze jeden dziwny problem otóż przy jeździe np. z góry na biegu (każdym biegu) silnik szarpie jakby dostawał strzała paliwa - taki sekundowy zryw do przodu. Czasem jeden zryw czasem kilka. Turbina została wymontowana i oddana do remontu ( 600 zł), przy okazji wyczyszczony EGR. Dziś odebrałem niunie z serwisu i jakie było moje zdziwienie jadąc do domu - Nadal szarpie przy hamowaniu silnikiem. Na razie nie złapał trybu awaryjnego ale zrobiłem tylko 30 km z serwisu, sprawdzę jutro rano bo na zimno łapał regularnie. Nadal martwi mnie to szarpanie. Zapinałem VAGa i czysto żadnych błędów. Przed oddaniem turbiny czyściłem też przepływomierz jak widać bez efektu. Co jeszcze mogę sprawdzić lub zrobić? Czy to może być zawór N75 i gdzie on jest?
  4. Witam wszystkich klubowiczów!!! Tydzień temu spełniłem swoje marzenie - zakupiłem A4 Avant 1.9 TDI 2001 silnik AJM. Może się to wydać smieszne ale wcześniej jeździłem Seicento więc różnicy komfortu nie da sie opisać. Forum Seicento dużo mi pomogło więc śmiało mogę przypuszczać iż tu sytuacja będzie podobna jak nie lepsza bo przecież A4 to nie byle jakie autko i byle kto nim nie jeździ. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...