Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czujnik pozycjonowania dla xenonów (G76 i G78)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z czujnikiem pozycjonowania swiateł w moim B6.

Zapaliła mi sie kontrolka na desce, podlaczylem VAG'a i...

za pierwszym razem dostalem 2 bledy:

2 Faults Found:

00774 - Level Control System Sensor: Left Rear (G76)

28-00 - Short to B+

00776 - Shareware Version. To Decode all DTCs

31-00 - Please Register/Activate

za drugim razem (po skasowaniu bledow) juz tylko jeden:

1 Fault Found:

00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)

31-00 - Open or Short to Ground

Oczywiscie, wiem, ze "Please Register/Activate" nie jest bledem, ale przed nim jest kod 00776, ktory pozostal po wyzerowaniu bledow.

Kilka razy sprawdzalem jeszcze i jest tylko jeden, wiec zabralem sie za inspekcje tego czujnika z przodu.

Okazalo sie, ze ktos juz kiedys tam grzebal, kostka do ktorej wpinamy wtyczke byla sklejona tasma izolacyjna, po rozklejeniu okazalo sie, ze jest peknieta, kable tez ktos dorabial, wyglada to tak jakby cos rozerwalo wtyczke, ktos to podrutowal i dzialalo, ale przestalo.

Po rozklejeniu wszystkich tasm izolacyjnych, zobaczylem, ze jeden przewod jest calkowicie zasniedzialy, caly zielony, taki gruby nalot.

Mysle sobie, wiec to nie czujnik, ale nie dostaje pradu odpowiednio. Porozlaczalem wszystko, polaczylem od nowa, lutowalem wszystkie polaczenia i niby powinno wszystko dzialac. Po zlozeniu do kupy wszystkiego spowrotem, problem wystepuje nadal. Znowu VAG, kasuje bledy, ale od razu pojawia sie spowrotem (00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground).

I teraz nie wiem czy:

- to jest jednak wina czujnika, ale dziwne by bylo, zeby dokladnie w tym samym momencie zepsul sie i czujnik i zasniedzialy przewody,

- czy polaczenie tych przewodow nie do konca jest dobre, byl problem, zeby to polutowac, te przewody sa jakby pomalowane emalia i bardzo ciezko sie lutuja.

Czy mozna w jakis sposob sprawdzic czy czujnik dziala poprawnie zanim zamowie nowy (w ASO 370 PLN). Bo jestem prawie pewny, ze to bedzie bardziej wina polaczen niz samego czujnika.

Druga sprawa to VAGujac w dziale 55-Xenon Range, bodajze druga grupa byly wartosci pradu dla czujnikow swiatla przod i tyl. Dla tylu podawal wartosc cos okolo 2,5 V, natomiast dla przodu 0,04 V lub 0,06 V. Czy sa to wartosci dla tych czujnikow wspomnianych powyzej i czy mozna z tego cos wywnioskowac?

Z gory dziekuje za wszelkie info. Pozdrawiam.

Opublikowano

myśle że masz problem z przewodami lub połączeniem z czujnikiem :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...