Xenil Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 Witam Posiadam audi A4 B7 2.0 tfsi 147kw quattro avant tiptronic Auto jest po wymianach typowo po zakupowych oraz poduszce silnika. Jeździłem nim po serwisie kilka dni aż nie doszło do strasznej ulewy, po niej w trakcie jazdy spadały obroty +/- 100. Serwis nie może znaleźć problemu bo nie pokazuje im żadnego błędu. Sprawdzali świece cały zapłon, specjalnie podmieniali cewki na nowe żeby zobaczyć czy będzie różnica i jej nie było. Teraz jak jest sucho dzieje się to co jakiś czas, nie jest aż tak zauważalne. Serwis mówi żeby jeździć i obserwować czy faktycznie to zmiana pogodowa na to wpływa albo obwiniają sprzęgło hydrokinetyczne. Ja stawiam na elektrykę bo przed tymi ulewami auto chodziło na prawe nieźle a teraz po tych ulewach jest o wiele lepiej, prawie że tego nie widać. Miał ktoś podobny problem ?
Xenil Opublikowano 2 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2019 Zapomniałem dodać Przy 1900 - 2000 trzęsie się całe auto, a na trasie przy 120km/h słychać trzęsienie na tyłach w okolicy baku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się