Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Prośba o analizę błędów - czy to może być jakieś zwarcie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

wyskakują mi takie błędy

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground

P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground

P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 002 - Lower Limit Exceeded

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded

Starałem się je wykasować ale po chwili wracają ( odłaczałem radio ale po podłączeniu dalej to samo) czy dobrze myślę że gdzie jest jakieś zwarcie ? [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 19:06_________________________________________________czy wie ktoś jak mogę sprawdzić pompę paliwa vagiem ?

Opublikowano

hymm no właśnie dziś to zrobię bo wyczytełm na audiforum, iż ktoś miał podobne błędy przy sfajczonym bezpieczniku

ps. bezpiecznik jest przy kompe w plastikowej obudowie czy gdzie obok ?

Opublikowano

niestety wszystkie bezpieczniki są ok i te 2 w obudowie kompa i te w samochodzie przy kierownicy. Wkurzyłem się i wyczyściłem styki od przepływomierza i przepływomierz i styki od pompy paliwa. Błędy da się usunąć ale po chwili zapala się ESP a po drugim załaczeniu zapłony wraca kontrolka silnika i znowu wywala te błędy.

Ma ktoś jakies pomysły ? ostatnio wyjmowałem radio i je odłączałem oraz panel z guzikiem ESP ale czy od tego mogło się coś stać ???[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 14:43_________________________________________________ps. samochód jeździ ok i nie muli go

Opublikowano

może coś robi zwarcie, czujniki przynajmniej u mnie w dieslu są zasilane jednym napięciem.Miałem podobny motyw,wag pokazywał przerwę lub zwarcie do masy.Tyle że auto jeździło w trybie awaryjnym migając kontrolkami od esp i świec żarowych.Znalazłem ową przerwę w bezp. od ecu i wszystko wróciło do normy.Pomierz napięcia, sprawdz przewody czy wszystko gra i nie zwiera z masą.[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 16:23_________________________________________________Może problem w tym wyłączniku od esp? wszystko siedzi na miejscu?

Opublikowano

:banan3: :banan3: :banan3: No i problem rozwiązany :banan3: :banan3: :banan3: :banan3:

Szukając po forum znalazłem podobny wątek z prawie identycznymi błędami :notworthy:o dzięki Ci forum A4 :notworthy::decayed:

u kolegi problemem okazał się alarm i to samo było u mnie. Tydzień wcześniej montowałem kosz 2 din i przypadkowo znalazłem przewód z przełącznikiem myślałem że to rozłączenie do alarmu ale po przełączeniu alarm nadal działa wiec przewód schowałem i jazda. Dziś go odnalazłem przełączyłem przełącznik i po wykasowaniu błędów cisza na vagu żadnych błędów :>

teraz mogę robić logi i na czipsa się rzucić :naughty:

ps. nadal nie wiem do czego jest ten kabel chyba do robienia błędów :evil:

thnx za help redlady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...