milo222 Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 Witam wyskakują mi takie błędy 17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded 17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded 17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 002 - Lower Limit Exceeded 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded Starałem się je wykasować ale po chwili wracają ( odłaczałem radio ale po podłączeniu dalej to samo) czy dobrze myślę że gdzie jest jakieś zwarcie ? [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 19:06_________________________________________________czy wie ktoś jak mogę sprawdzić pompę paliwa vagiem ?
redlady Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 sprawdz bezpiecznik przy sterowniku ECU
milo222 Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Opublikowano 13 Marca 2009 hymm no właśnie dziś to zrobię bo wyczytełm na audiforum, iż ktoś miał podobne błędy przy sfajczonym bezpieczniku ps. bezpiecznik jest przy kompe w plastikowej obudowie czy gdzie obok ?
redlady Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 tak jest w tej plastikowej obudowie zaraz przy kompie przy podszybiu
milo222 Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 niestety wszystkie bezpieczniki są ok i te 2 w obudowie kompa i te w samochodzie przy kierownicy. Wkurzyłem się i wyczyściłem styki od przepływomierza i przepływomierz i styki od pompy paliwa. Błędy da się usunąć ale po chwili zapala się ESP a po drugim załaczeniu zapłony wraca kontrolka silnika i znowu wywala te błędy. Ma ktoś jakies pomysły ? ostatnio wyjmowałem radio i je odłączałem oraz panel z guzikiem ESP ale czy od tego mogło się coś stać ???[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 14:43_________________________________________________ps. samochód jeździ ok i nie muli go
redlady Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 może coś robi zwarcie, czujniki przynajmniej u mnie w dieslu są zasilane jednym napięciem.Miałem podobny motyw,wag pokazywał przerwę lub zwarcie do masy.Tyle że auto jeździło w trybie awaryjnym migając kontrolkami od esp i świec żarowych.Znalazłem ową przerwę w bezp. od ecu i wszystko wróciło do normy.Pomierz napięcia, sprawdz przewody czy wszystko gra i nie zwiera z masą.[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 16:23_________________________________________________Może problem w tym wyłączniku od esp? wszystko siedzi na miejscu?
milo222 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Opublikowano 15 Marca 2009 :banan3: No i problem rozwiązany :banan3: :banan3: Szukając po forum znalazłem podobny wątek z prawie identycznymi błędami :notworthy:o dzięki Ci forum A4 u kolegi problemem okazał się alarm i to samo było u mnie. Tydzień wcześniej montowałem kosz 2 din i przypadkowo znalazłem przewód z przełącznikiem myślałem że to rozłączenie do alarmu ale po przełączeniu alarm nadal działa wiec przewód schowałem i jazda. Dziś go odnalazłem przełączyłem przełącznik i po wykasowaniu błędów cisza na vagu żadnych błędów :> teraz mogę robić logi i na czipsa się rzucić ps. nadal nie wiem do czego jest ten kabel chyba do robienia błędów thnx za help redlady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się