Jump to content
IGNORED

[B6 BFB] Prośba o analizę błędów - czy to może być jakieś zwarcie ?


Recommended Posts

Posted

Witam

wyskakują mi takie błędy

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded

17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground

P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded

17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground

P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded

17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground

P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 002 - Lower Limit Exceeded

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded

Starałem się je wykasować ale po chwili wracają ( odłaczałem radio ale po podłączeniu dalej to samo) czy dobrze myślę że gdzie jest jakieś zwarcie ? [br]Dopisany: 12 Marzec 2009, 19:06_________________________________________________czy wie ktoś jak mogę sprawdzić pompę paliwa vagiem ?

Posted

hymm no właśnie dziś to zrobię bo wyczytełm na audiforum, iż ktoś miał podobne błędy przy sfajczonym bezpieczniku

ps. bezpiecznik jest przy kompe w plastikowej obudowie czy gdzie obok ?

Posted

niestety wszystkie bezpieczniki są ok i te 2 w obudowie kompa i te w samochodzie przy kierownicy. Wkurzyłem się i wyczyściłem styki od przepływomierza i przepływomierz i styki od pompy paliwa. Błędy da się usunąć ale po chwili zapala się ESP a po drugim załaczeniu zapłony wraca kontrolka silnika i znowu wywala te błędy.

Ma ktoś jakies pomysły ? ostatnio wyjmowałem radio i je odłączałem oraz panel z guzikiem ESP ale czy od tego mogło się coś stać ???[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 14:43_________________________________________________ps. samochód jeździ ok i nie muli go

Posted

może coś robi zwarcie, czujniki przynajmniej u mnie w dieslu są zasilane jednym napięciem.Miałem podobny motyw,wag pokazywał przerwę lub zwarcie do masy.Tyle że auto jeździło w trybie awaryjnym migając kontrolkami od esp i świec żarowych.Znalazłem ową przerwę w bezp. od ecu i wszystko wróciło do normy.Pomierz napięcia, sprawdz przewody czy wszystko gra i nie zwiera z masą.[br]Dopisany: 14 Marzec 2009, 16:23_________________________________________________Może problem w tym wyłączniku od esp? wszystko siedzi na miejscu?

Posted

:banan3: :banan3: :banan3: No i problem rozwiązany :banan3: :banan3: :banan3: :banan3:

Szukając po forum znalazłem podobny wątek z prawie identycznymi błędami :notworthy:o dzięki Ci forum A4 :notworthy::decayed:

u kolegi problemem okazał się alarm i to samo było u mnie. Tydzień wcześniej montowałem kosz 2 din i przypadkowo znalazłem przewód z przełącznikiem myślałem że to rozłączenie do alarmu ale po przełączeniu alarm nadal działa wiec przewód schowałem i jazda. Dziś go odnalazłem przełączyłem przełącznik i po wykasowaniu błędów cisza na vagu żadnych błędów :>

teraz mogę robić logi i na czipsa się rzucić :naughty:

ps. nadal nie wiem do czego jest ten kabel chyba do robienia błędów :evil:

thnx za help redlady

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...