emate Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Witam, proszę o analizę logów, na vag-u wyskakuje mi znany większości z was błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Wymieniłem już N75 i wydawało mi się że będzie już wszystko grało... Wczoraj przy prędkości 140 wyskoczył mi notlauf, po ponownym uruchomieniu auta ok...dzisiaj wracając z Katowic przy prędkości 180 nic się kompletnie nie wydarzyło, ale nie powiem żeby było okej bo od 160 do 180 ciężko było go rozpędzić a jeszcze w wakacje pamiętam jak przy 180 był jeszcze zapas pod pantoflem... Porobiłem logi dynamiczne i statyczne już jakiś czas temu ale na forum passata nikt nie palił się żeby mi pomóc, dzięki z góry za pomoc, to dość ważne bo za tydzień jadę do Wojtka Aligatora na wiruska i chciałbym mieć za sobą te niesmaczną historię... DYNAMICZNE <br><br><br>STATYCZNE
spanky Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 termostat do wymiany kierownice sie przycinaja w turbo [stad te zaniki mocy] reszta znosna ...
emate Posted March 16, 2009 Author Posted March 16, 2009 mam rozumieć że wymiana n75 była zbędna? a co z przepływomierzem i innymi czujnikami? zrobić może jeszzce logi bassic settings kanału 003 i 011? Hmmm, muszę wyjąc turbo do czyszczenia czy wystarczy go przegonić mocniej?
spanky Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 mam rozumieć że wymiana n75 była zbędna? a co z przepływomierzem i innymi czujnikami? zrobić może jeszzce logi bassic settings kanału 003 i 011? Hmmm, muszę wyjąc turbo do czyszczenia czy wystarczy go przegonić mocniej? dobrze rozumiesz ... [co do reszty to przeciez napisalem .... ] Ali poradzi co zrobic ...
przemik Posted March 16, 2009 Posted March 16, 2009 Hmmm, muszę wyjąc turbo do czyszczenia czy wystarczy go przegonić mocniej? Przepalowanie auta poprawi sytuacje na bardzo krótko - jesli poprawi... Wyjmiesz i wyczyscisz = dluzej bedziesz mial spokoj...
emate Posted March 30, 2009 Author Posted March 30, 2009 Witam, wyczyściłem turbo. Wydaje się ze już jest wszystko ok, zrobiłem dynamiczne logi kanału 011, sprawdźcie i oceńcie czy daje rade, pozdrawiam i dzięki
przemik Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Jest OK Chociaz troche mnie zastanawia to OB przy 2200 obr... ale moze jestem przewrazliwiony...
emate Posted May 15, 2009 Author Posted May 15, 2009 A więc czas na virusa, muszę zadzwonić do Aliego, zresztą to on zajmował się teraz moją turbiną [br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 21:10_________________________________________________Witam, ostatecznie nie zrobilem chipa bo turbina troszke przeladowywala jak ali zrobil program 145km wiec dalismy sobie siana, chyba bede zbieral na turbo ze 130.... Ostatnio mam straszne problemy zeby osiagnac spalanie godne diesla...przy PSJ zejde do 7,3 ale przy normalnej jezdzie spalanie wynosi okolo 8,0-8,5 litra...szok! Robilem LOGI, wszytsko bylo OK, pojechalem nawet na diagnostyke, teraz tylko zaluje straconych pieneidzy Od momentu czyszczenia turbiny jezdzilem na n18 w miejscu zaworka n75, pomyslalem ze to jego wina ze spalanie jest tak wysokie, wczoraj podmienilem z powrotem n75 na ktorym jezdzilem wczesniej i zrobilem na syzbko logi 003,010,011 looknijcie, czy znowu mi keirownice sie zacinaja, n75 jest uwalony, czy jak? dodam ze nie mam notlaufa...ale ten overboost nie jest zbyt duzy..? nie wrzocam tutaj logow 008 ale przeplywka nie pachnie swiezoscia i w zakresie 3800-4300 juz IQ via MAF jest zblizone do IQ via RPM(torq) wiec pewnie puszcza lekkiego dymka... Dziś założyłem inny n75, tzn. ostatnie logi jakie ci wysyłałem były z n18 zamiast n75, bo kiedyś wymieniłem jak miałem przeładowanie, okazało się ostatecznie że to nie zaworek n75 tylko turbina do czyszczenia jak zapewne kojarzysz. Teraz zalozylem z powrotem n75 w odpowiednie miejsce zamiast zakupionego n18.... oto logi 003,010,011.. http://rtnet.pl/vaglog/pielxon15_120.html wydaje mi sie ze jest nieźle, trochę więcej widać turbina dostaje doładowania niż na n18...jak ci sie widzi? chyba jest ok? w górnym zakresie powyżej 4 tyś podobno lekko puszcza czarnego dymka , sprawdziłem to statycznie. prosze o sprawdzenie tych logow i pozdrawiam P.S to mozna wkoncu jezdzic na n18 zamiast 75 czy nie jest to zalecane na dluzsza mete? http://rtnet.pl/vaglog/pielxon15_120.html
przemik Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Nie powinno sie na dluzszą mete jezdzci na podmienionych zaworach N75 i N18... zrob z tym porzadek. W logach nie jest zle - chociaz regulacja cisnienia doladowania nie jest zbyt płynna.
emate Posted May 15, 2009 Author Posted May 15, 2009 no dobra, teraz juz na tych ostatnich logach mam n75. Na poczatku po zalozeniu tematu jak mialem notlauf to myslalem ze to n75 i wymienilem go na nowke n18. Problem jednak zostal, dopiero czyszczenie turbiny pomoglo, dlatego teraz po kilku miesiacach w dniu wczorajszym z powrotem ten stary N75 zalozylem i zrobilem logi, uwarzasz ze ten zawor tez juz nie pachnie swiezoscia? z tego co mi powiedzial Aligator gdy chcialem robic wiruska to ta wyczyszczona turbina znowu sie zasyfia dlatego nie zrobilismy programu, jak to nazwal "ma tendencje do zapiekania sie". Moze poprostu skads olej sie do niej dostaje? z odmy wiem ze troche cieknie bo bywa mokra, typowe dla tych autek... Narazie co, jezdzic czy cos dzialac z ta regulacja cisnienia? co proponujesz przemik..? Dzieki ogolnie za zainteresowanie, hej!
spanky Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 szukasz dziury w doopie ... naciskaj pedal gazu jak Kubica i bedzie wszystko OK ... N75 bym zostawil w spokoju .... moze turbo nie zostalo wyczyszczone jak trzeba ....
emate Posted May 15, 2009 Author Posted May 15, 2009 CO ty nie wiesz? moje drugie imie to Kubica, Robert Kubica :hi:
spanky Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 CO ty nie wiesz? moje drugie imie to Kubica, Robert Kubica :hi: idz zawracac głowe na swoim forum ....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now