Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pełen FIS a korekta licznika VDO 109 za pomocą Tacho II


SZYCHA

Rekomendowane odpowiedzi

Zmieniełm licznik 1/2 fis na pełnego fisa.....wszytsko działa (poza drobnymi szczegółami) ale na szafie mam coś ok 103 000 km (głupi mało) z 210 000 by się przydało

zauważywszy że skrzynia automat jest na gwarncji i regularnie musze robić jej przeglądy.

nr licznika 8D0 920 931 F tacho wykrywa go jako VDO 109.

Mam tacho II viakena OBDII.....masę programów i ....narazie zakończyło się na zczytaniu eepromu. (pik bin) Przebieg się nie zmienia.

Wiem, że to mięki grunt zmian przebiegu i nie chce propagować przekretów w tej materii, zależy mi na przywróceniu orginalnego przebiegu.

Dlatego proszę o odpowiedz, pomoc w przedmiotowej sparwie jedynie na priv.

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam pytanko nie pomogłbys w montazu licznika z pelnym fisem, mam automat i problem z przewodem od wskazania biegów na liczniku, nie wiem jak go zlokalizowac a i przy okazji przydalaby sie korekta licznika na oryg. przebieg,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a mógłbys troche jaśniej, mam złącze 10 pinowe do wskaźnika temp. i wskaźnika biegu,

mam kosc fisa(20 pinów) i tam wiem który przewód tylko do którego pinu w tej złączce (10 pinowej) od wskaxan temp i biegu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 6 zegarów i 6 kontrolek na środku licznika, nie jest to półfis na dole mam dwa waskie wyswoetlacze jeden od temp zewnetrznej drugi wskaznik biegu, teraz kupiłem licznik z pełnym fisem od benzyny ale miał manualną skrzynie ( nie wiem czy jest roznica), moje auto jest wersja USA a kupiłem zegary europejskie, kości zielona i niebieska 32Piny w obu licznikach sa takie same, różnica jest taka że nowy ma dodatkowo kośc fisu(20 Pinów) do której musze puscić sygnały, brakuje mi tylko sygnału wskaźnika biegu który musze wziać z(mojej) małej kostki(10pinowej) wskaźnika temp. zewn. i wksaźnika biegu .

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to wiele wyjaśnia

Multi-pin connector for multi-function

display 20-pin, red

1 - Consumption signal

2 - not used

3 - not used

4 - not used

5 - Ambient temperature

6 - Selector lever display

7 - not used

8 - not used

9 - Washer fluid

10 - Hydraulic system pressure

11 - On-board computer reset

12 - Clock signal for radio

frequency display

13 - Data signal for radio

frequency display

14 - On-board computer, left

15 - Enable signal for radio

frequency display

16 - Tail lights/dipped beams

(bulb monitor)

17 - Glow plug relay (diesel

models only; low-voltage monitor in

dash panel insert is disabled when

glow plugs are operated)

18 - On-board computer, right

19 - Brake light

20 - not used

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...