Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie szczelności dolotu/kolektora


DefSquad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum.

Podejrzewam iż zasysa mi gdzieś lewe powietrze gdyż obroty wariują. Na początku myślałem że to krokowiec ale mój sąsiad który jest mechanikiem powiedział że silnik krokowy albo działa albo pada na amen a u mnie takie cyrki dzieją się gdy na zewnątrz jest gorąco albo gdy silnik jest dobrze rozgrzany.

Na zimnym jest ok. Ale wystarczy trochę pojeździć w upalne dni i zaraz obroty same się zwiększają.

Zazwyczaj podnoszą się do max 2000 obrotów podczas jazdy i 1500 gdy np stoję na światłach. Czasem jak jeżdżę po mieście to autko zachowuje się jakby miało tempomat, wrzucam bieg, noga z gazu i tak się toczy ?

Ale wracając do tematu, jak mogę sprawdzić szczelność w tym silniku? Co przytkać, gdzie podłączyć kompresor? Widziałem kiedyś filmik ale to auto miało turbo a tu ni ma stąd moje pytanie.

Jest jeszcze od silnika ALG z 2.8 ale nic z tego nie kumam...może ktoś sprecyzuje o co konkretnie chodzi? Please ?

Cytat:" Zakładam , że trzeba zaślepić rure przepływomierza , a powietrze podać wężem od EVAPU od zaworu N80." Koniec cytatu.

No i zasadnicze pytanie: Czy silniczek krokowy może się zacinać czy po prostu pada i już? Czy mogę porobić testy podczas jazdy bez krokowca i czym to może grozić?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Wiem wiem auto stare, sypie się, weź zmień chłopie na nowsze....ale lubię je :)

 

Pozdrawiam wszystkich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...