lasfor Opublikowano 2 Października 2019 Opublikowano 2 Października 2019 Cześć Forumowicze, Przejrzałem tematy i nie mogę znaleźć takiego co idealnie by pasował do mojego problemu. Podczas przyspieszania między 1800 a 2200 obrotów zaczyna bardzo trząść budą oraz słychać uderzanie (nie metaliczne). Wrażenie jest takie jakby auto nie dostawało odpowiedniej dawki paliwa lub jakby co chwilę coś blokowało koła - nie wiem jak to dokładnie opisać... Auto podpięte pod VAG: zero błędów pompowtryski mają dobrą korekcję między -0,05 a 0,53 podczas przyspieszania nie widać aby jakiś pompowtrysk miał wartość dochodzącą do 3 wartości turbo ok EGR wyczyszczone filtr paliwa wymieniony pompa vacum wymieniona dwumas wymieniony poduszki sprawne gniazdo jednego z pompowtrysków jest trochę wytarte i zastanawiam się czy to może być powodem problemów. Zastanawiałem się nad tulejowaniem gniazd, ale wszyscy mi tego odradzają, ponieważ mówią że jest to krótkotrwała poprawa, lepiej kupić coś używanego. W chwili obecnej planowana jest wymiana wałka rozrządu oraz sprawdzenie głowicy. Nie mam pojęcia co jeszcze warto sprawdzić, a władowałem już kupę kasy...:) Będę wdzięczny za każdą sugestię! Audi A4 B7 BPW 2.0 TDi Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się