Skocz do zawartości

lasfor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lasfor

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Pabianice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia lasfor

0

Reputacja

  1. Cześć Forumowicze, Przejrzałem tematy i nie mogę znaleźć takiego co idealnie by pasował do mojego problemu. Podczas przyspieszania między 1800 a 2200 obrotów zaczyna bardzo trząść budą oraz słychać uderzanie (nie metaliczne). Wrażenie jest takie jakby auto nie dostawało odpowiedniej dawki paliwa lub jakby co chwilę coś blokowało koła - nie wiem jak to dokładnie opisać... Auto podpięte pod VAG: zero błędów pompowtryski mają dobrą korekcję między -0,05 a 0,53 podczas przyspieszania nie widać aby jakiś pompowtrysk miał wartość dochodzącą do 3 wartości turbo ok EGR wyczyszczone filtr paliwa wymieniony pompa vacum wymieniona dwumas wymieniony poduszki sprawne gniazdo jednego z pompowtrysków jest trochę wytarte i zastanawiam się czy to może być powodem problemów. Zastanawiałem się nad tulejowaniem gniazd, ale wszyscy mi tego odradzają, ponieważ mówią że jest to krótkotrwała poprawa, lepiej kupić coś używanego. W chwili obecnej planowana jest wymiana wałka rozrządu oraz sprawdzenie głowicy. Nie mam pojęcia co jeszcze warto sprawdzić, a władowałem już kupę kasy...:) Będę wdzięczny za każdą sugestię! Audi A4 B7 BPW 2.0 TDi Pozdrawiam
  2. Cześć, Zakupiłem takie radio : http://allegro.pl/radio-samochodowe-ht-869v2-7-2-din-gps-bt-zestaw-i6440708952.htmloraz do tego kosz 2 din:http://6.allegroimg.pl/original/13/64/09/26/19/6409261910 Czy oprócz docięcia tunelu, panelu climatronicka i półki za popielniczką muszę coś jeszcze zrobić? Jaką potrzebuje przejściówkę aby podłączyć to radio bo w zestawie jest tylko kostka z czinczami. Obecnie posiadam takie radio http://img1.sprzedajemy.pl/540x405_radio-cd-becker-traf-1009686.jpg Z góry dzięki za pomoc, przyznam, że jestem zielony w tych tematach.
  3. Siema, Uszczelniacze na 4 pompowtrysku wymienione wraz ze śrubą. Jeżdżę już prawie 2 tyg i spisuje się pięknie (oby nie zapeszać). Dodatkowo zaobserwowałem spadek średniego spalania. Dzięki za pomoc! Pozdro Maciek
  4. Cześć, Mam do Was pytanie. Wczoraj odstawiłem auto do mechanika, ponieważ miałem objawy, że po nocy przy rozruchu telepało budą. Wczoraj na rozgrzanym silniku podłączył kompa i korekcja na wszystkich pompkach była idealna. To samo powtórzył dzisiaj rano na zimnym silniku i okazało się, że jest bardzo duża korekcja na 4 cylindrze, która zmniejsza się wraz ze wzrostem temperatury silnika. Wszystko fajnie pomyślałem, czwarta pompka do sprawdzenia/ regeneracji i będzie po problemie. Mechanik jednak stwierdził, że należy wyjąc wszystkie pompki wyczyścić wymienić dodatkowo uszczelke pokrywy zaworów. Stąd moje pytanie czy faktycznie należy wyciągać wszystkie skoro na trzech korekcja jest bardzo dobra? Czy nie jest to przypadkiem próba naciągnięcia mnie na dodatkową kasę? Robi się wtedy dodatkowe 750zł. Proszę o poradę co mam robić dziś po pracy mam dać odpowiedź mechanikowi. Pozdrawiam Maciek
  5. Siema! Nie pisałem bo wszystko funkcjonowało ok aż do dziś tzn napisze tak. W kierunku swiec nie ide bo nawet ostatnio przy -7 normalnie od strzala odpalal po nocy. Zauwazylem ze problem pojawia sie jak jest malo paliwa w baku. Zatankowalem do pelna, jezdzilem i kazdego dnia rano odpalal bez najmniejszego problemu. Wczoraj zrobilem dluga trase, paliwo zeszlo do stanu 1/4 baku i dzis rano bylo drzenie przez 2 sek jakby jeden cylinder sie nie zalaczyl. Auto odpala bez problemu tylko jest to drzenie wkurzajace dla mnie obstawiam cofajace sie paliwo, wiec pytanie do fachowcow z forum co sprawdzac po kolei. jedynie wiem ze oringi na pompkach dobre Pozdrawiam
  6. odkrecenie korka cieczy nic nie pomoglo. dzisiaj ponownie sprawdzilem swiece i sa ok. pojechalem do autobosha w celu sprawdzenia pompowtryskow, podpieli i stwierdzili ze wszystko jest ok. dodatkowo zaobserwowalem ze dzisiaj musialem dluzej krecic aby zalapal. co do cisnienia paliwa to nie wiem czy to ma wplyw poniewaz jak jest cieplej na zewnatrz np ok 13 st to nie mam takiego problemu. jak raz odpali to nawet pozniej jak postoi 5 h to odpala bez problemu. akumulator wymieniany pol roku temu. Prosze Was dajcie mi dobry kierunek gdzie mam szukac:) nie mam juz nerwów do tego. Jeden z mechanikow nawet zaproponowal wywalenie oprogramowania i wgranie na nowo fabrycznego
  7. Cześć, Mam mały problem z odpalaniem auta po nocy. Samochód odpala bez problemu, lecz przez pierwsze 2 sekundy drży silnik i buja całą budą a pozniej wszystko sie stabilizuje. Auto podpięte pod komputer jak było rozgrzane, korekta wtryskow ok. Zero błędów. Nastepne odpalenie juz bez tych objawow, nawet jak auto postoi 8 godzin pod praca to odpala normalnie. Gdzie moge szukac przyczyny? Dodam ze jakis czas temu swiece byly wymieniane, nawet podczas odpalania grzeje je 2 razy i objawy nie znikają. Każdy mechanik rozkłada ręce. Może warto podpiąć kompa przy rozruchu po nocy - wtedy moze cos wyskoczy? Co radzicie? Pozdrawiam Maciek
  8. Hej, Ja mialem podobny problem tylko, że pierwszy pompowtrysk mi padł i auto calkowicie nie chcialo odpalic. W moim aucie nowy pompowtrysk kosztuje ok 2300zl lecz ja poszedlem latwiejsza droga i dalem zepsuty do regeneracji koszt 300zl oraz robocizna 300 zl. Auto na chwile obecna odpala bez problemu.
  9. lasfor

    Przestał odpalać

    Witam! Po dlugich walkach z moja A4 moge napisac, ze odnioslem zwyciestwo dzis auto odpala juz normalnie bez najmniejszych oporow i problemow, Okazalo sie, ze walniety byl pierwszy pompowtryskiwacz. Co ciekawe wiele osob wypowiadalo sie, ze jakby jeden byl tylko walniety to i tak auto odpali - jednak to nie jest prawdą. Regeneracja pompowtryskiwacza koszrowala mnie 300zl (objeta 2 letnia gwarancja) oraz robocizna 300 zl, wiec laczny koszt nie duzy a jaka radosc Chcialbym wszystkim podziekowac za cenne wskazowki i ogolne zainteresowanie tematem!! NIECH ZYJE AUDI!!!!!! :D Pozdro Maciek
  10. lasfor

    Przestał odpalać

    ok sprawdze, ale watpie aby to bylo przyczyna, poniewaz jak odkrecone zostaly swiece to byly suche jak pieprz a wydaje mi sie ze powinny byc mokre skoro tyle razy byl krecony. poza tym wczoraj bylo 10 st i tez nie odpalil dopiero z plaka. napiecie sprawdzone i jest ok, po pracy odpalilem auto (chodzilo jakies 5s), zaczelo strasznie trzasc cala buda i go zgasilem, za moment ponownie chcialem odpalic auto i juz nie odpalilo. Mam wrazenie ze resztki paliwa, ktore zostaly z wczorajszego odpalenia pozwolil na uruchomienie silnika a pozniej juz jakby bylo jego brak. Wyglada to na brak przeplywu paliwa jakby gdzies sie blokowalo.... W czwartek oddaje do typa, ktory zajmuje sie wylacznie pompami i wtryskami ma mi zdiagnozowac co jest nie tak. Myslicie ze to pompa? W ogole jak sie nazywa taka pompa i gdzie sie ona znajduje bo szukam w necie i nic nie moge znalesc a chcialbym wiedziec na jaki wydatek musze sie naszykowac jesli to niestety bedzie to. Powoli trace cierpliowsc do tego auta a mam go dopiero od sierpnia Dzieki za jakiekolwiek rady i ogolnie za zainteresowanie sie moim tematem Pozdrawiam Maciek
  11. lasfor

    Przestał odpalać

    hej, maly update. aku sprawdzone i jest ok, Wczoraj odpalil samochod ale co ciekawe na plaka znajomy wspomnial cos o pompie przy glowicy, ze pewnie jest walnieta. Powiedzcie czy od razu wymieniac tą pompe czy moze na brak odpalania moze miec wplyw jakis sterownik lub przekaznik? Nie chce wymieniac pompy bo moze okazac sie, ze jest sprawna a cos innego jest przyczyna. Samochod przestawilem tak, ze przod jest do dolu i dzis po pracy sprawdze czy odpali. Napiszcie swoje sugestie Dzięki!
  12. lasfor

    Przestał odpalać

    nadal walcze:) czujnik temperatury silnika wymieniony, filtr paliwa wymieniony (byl bardzo zabrudzony) i nadal nie odpala. jak temp. ok 5st to odpali, a jak chlodniej to juz nie. Ide teraz w kierunku pompy wtryskowej i pompowtryskow- powiedzcie mi czy dobrze? na kompie pokazalo ze jeden wtrysk dziala slabiej. Aaaa jeszcze jedno pytanie, czy filtr czastek stałych ma wplyw na odpalanie przy zimnym (zabrudzony w 47%)? Dzieki za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam Maciek
  13. lasfor

    Przestał odpalać

    Hej, Robie maly upload:) samochod przez noc postal u znajomego mechanika w garazu i odpalil. Macie jakies pomysly czemu jak zimny to nie chce odpalac (oczywiscie nie dzieje mi sie to za kazdym razem - drugi taki przypadek mam) Czy moze cos szwankować pompa ? Dzięki za sugestie Pozdrawiam Maciek
  14. lasfor

    Przestał odpalać

    a tak poza tym który to jest dokładnie bezpiecznik od pompy? nr 28 20A, świece grzeją, komputer pokazał jeden błąd: brak komunikacji immobilisera prawdopodobnie coś w stacyjce, bo drugim kluczykiem też sprawdzane i nic Dam znać jak z tym powalcze Jeśli macie inne możliwe przyczyny piszcie Pozdrawiam Maciek
  15. lasfor

    Przestał odpalać

    Witam forumowiczów! Czy jest ktoś mi w stanie doradzić co się dzieje z moją niunią silnik kręci a nie odpala, ostatnio przy temperaturach w granicach zera dziwnie odpalał (zatrzęsło i zaczął pracować normalnie) Dodam, że 2 miesiące temu również za nic nie chciał odpalić - okazało się, że poszedł bezpiecznik od pompy paliwa. Teraz niestety ale to nie jest bezpiecznik, ponieważ wszystkie są ok. Akumulator nowy. Serdecznie proszę o jakies rady, gdzie mogę szukać przyczyny. Dziś znajomy podepnie pod kompa to moze cos pokaże, ale jestem pesymistą ponieważ przy poprzednim takim problemie komp nie pokazał żadnego błędu. ( jak był bezpiecznik walnięty) Z góry bardzo dziękuję za rady!! Dodam, że jestem laikiem w sprawach związanych z naprawą, więc bardzo proszę o brak krytyki:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...