Pablo4991 0 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Witam wszystkich. Mam problem z zaworem DV z Febiego. Otóż po wymianie na nowy można powiedzieć że jeżdżę wolnossącym 1.8 jest jeszcze gorzej niż na starym i nie sprawnym, a po wymianie z powrotem na stary jest moc słychać jak turbina pracuje. Silnik 1.8t anb z mapą na 180km. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawec 0 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 a sprawdziłeś, czy ten nowy jest szczelny, czy tłoczek nie opada jak palcem zakryjesz podciśnienie? Chyba właśnie dlatego większość sugeruje ori za ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo4991 0 Opublikowano 26 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 (edytowane) No własnie sprawdzałem nie opada, a stary orginał opada. I dla mnie jest nie zrozumiałe jakim cudem na sprawnym w ogóle nie ma doładowania, a na starym jest. Jest niebo a ziemia A teraz tak zauważyłem że mam uwalony wężyk od podciśnienia to mogło być przyczyną że na zepsutym się zbiera ale na nowym już nie? Edytowane 26 Października 2019 przez Pablo4991 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się