p!etrek Opublikowano 13 Listopada 2019 Opublikowano 13 Listopada 2019 (edytowane) Witam! Dwa dni temu po przejechaniu 5km i krótkim postoju nie odpalił. Poniżej logi z VAG z tego dnia: 13 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 002 - Lower Limit Exceeded 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit P1116 - 004 - No Signal/Communication 17633 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Short to Ground P1225 - 002 - Lower Limit Exceeded 17635 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Short to Ground P1227 - 002 - Lower Limit Exceeded 17636 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Short to Ground P1228 - 002 - Lower Limit Exceeded 17634 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Short to Ground P1226 - 002 - Lower Limit Exceeded 17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground P1425 - 002 - Lower Limit Exceeded 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 002 - Lower Limit Exceeded 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground P1435 - 002 - Lower Limit Exceeded 17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground P1421 - 002 - Lower Limit Exceeded 17697 - Boost Pressure Control Valve (N249): Short to Ground P1289 - 002 - Lower Limit Exceeded Przyczyną powyższych problemów był przekaźnik 167. Po nagrzaniu się rozłączał obwód zasilania pompy. Edytowane 17 Listopada 2019 przez p!etrek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się