Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Prośba o sprawdzenie logów po kapitalnym


Damian3d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Silnik jest po kapitalnym, zrobione ok 3000 km. I pojawił się problem z mocą. Szczególnie na 4 i 5 autu brakuje mocy przy wciśnięciu gazu na maxa, ale już przy stopniowo wciskanym pedale autko w tych samych warunkach zbiera się o niebo lepiej Niby logi są ok, ale cosik jest nie tak. Podejrzenie padło na przepływkę i/lub zapieczone kierownice. EGR mam zaślepiony. Prosiłbym o ocenę moich logów...

BS

GRUPA 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7183435abf71752.html

GRUPA 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77c2a98da5a26d15.html

GRUPA 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a36c04f00c4f441.html

DYNAMICZNE 3 bieg

GRUPA 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04c62e42bdc37284.html

GRUPA 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c431a3b9819324e3.html

GRUPA 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf764a06ff2450b5.html

GRUPA 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322f6ea66706c535.html

GRUPA 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe07114a02981546.html

STATYCZNE

GRUPA 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bbe7e3d088c6fa8.html

GRUPA 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e935c72010852f2.html

GRUPA 002

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22c48ad8fb35ea93.html

GRUPA 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e746cad8ac14da.html

GRUPA 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb42e6997269f700.html

GRUPA 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c66ae9a36fe2ed16.html

GRUPA 013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/715996e583868065.html

GRUPA 023

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b55b783a96271d21.html

Wielkie dzięki za wszystkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powitac w naszych skromnych progach .... :decayed:

na forum paska Ci napisalem ,wiec nie bede sie powtarzal ... :wink4: ale rozumiem ze czekasz na opijnie innych ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Spanky....zanim rozbebesze turbawkę, chciałbym usłyszeć jeszcze kilka opini :rolleyes:

tylko nie wiem po co chesz ja wyciagac ? :mysli: [tym bardziej nie przypominam sobie zeby Ci cos takiego sugerowal :wink4:]

... turbo pracuje prawidlowo ... :wink4:

Co do PW ... BS11 sa OK a wskazania przeplywomierza swiadcza ze jest w bardzo dobrym stanie ... to tyle ...

podsumowywujac: zacznij sie cieszyc furmanka po kapitalce .... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrde jak właśnie z trasy wruciłem i tak... 3 ciągnie do 4000 rpm, zmiana na 4 zamułka :(

zrob 011 dynamiczne ale do 4200 rpm ... [bo wklejone sa tylko do 3500 ]

p.s z drugiej strony po kapitalce tak zylowac furmanke.... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s z drugiej strony po kapitalce tak zylowac furmanke....

Dociera :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... doszedłem do wniosku że autko oddam w dobre ręce... facet zna się na rzeczy, a przy okazji pojawił się znowu problem z rozruchem na ciepłym silniku, a tym razem nic już nie wykombinuje, więc i niech to będzie zrobione raz a dobrze.

PS. co do katowania. Z tego co pamiętam są 2 szkoły docierania. No ja poszedłem tą bardziej extremalną :cool1:[br]Dopisany: 23 Marzec 2009, 16:45_________________________________________________Słuchajcie panowie... A czy wspawanie kata odwrotnie, tzn. tak że spaliny wchodzą wylotem mogą powodować zamułkę na 4 i 5 ??? Przy okazji kapitalki mechanior wspawywał mi kata, a że już wiele widziałem to może mu się "pomyliło" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...