DDoski Posted January 31, 2020 Posted January 31, 2020 Witam zacznę od początku moje auto czasem ciężko odpalało na benzynie strzelało sapało i kręciło długo zanim odpalił a czasem było dobrze jedno przekręcenie i odpala. Postanowiłem że wymienię świece po ich wymianie pojawiły się pierwsze problemy silnik zaczął wibrować i nie trzymać obrotów , kable zapłonowe były w takim stanie że kopały przez izolacje to wymieniłem cewke zapłonowa i palec wymieniłem na przód żeby z nią też mieć spokój , sprawdziłem jeszcze VAG wyskoczył czujnik błędu Halla G40 poczytałem obeznalem się i wymieniłem część błąd znikł myślałem że już wszystko będzie dobrze złożyłem wszystko i tutaj szok auto w gorszym stanie niz przed zmianami. Audi nie trzyma obrotów 1200 włączę światła drogowe 1000 w czasie jazdy 4 tys obrotów auto ledwo co reaguje na gaz czasem strzeli lecz nie tak mocno. Nie wiem już co jest grane dlatego szukam pomocy na forum.
Axel1 Posted January 31, 2020 Posted January 31, 2020 Woda w baku lub jakieś brudy, pompa paliwa, wytryski a potem diagnostyka mechaniczna silnik. Gdzieś musi być słabe ogniwo. Jak nie jest zagazowane to auto przeważnie strzela jak ma "chrzczone" paliwa :-)
DDoski Posted January 31, 2020 Author Posted January 31, 2020 1 godzinę temu, Axel1 napisał: Woda w baku lub jakieś brudy, pompa paliwa, wytryski a potem diagnostyka mechaniczna silnik. Gdzieś musi być słabe ogniwo. Jak nie jest zagazowane to auto przeważnie strzela jak ma "chrzczone" paliwa :-) Niemożliwe auto tankowane do pełna raz odpala dobrze raz źle bardziej zależne od wilgoci powietrza tankowane na stacji BP od kiedy je mam. Teraz już nie mogę nim jechać bo mam zapięty 4 bieg 4 tysiące obrotów a na liczniku 70
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now