Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi dynamiczne turbiny


MichalB5AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, od momentu zakupu mam problem z moim audi A4 B5 AFN z 1999r. Poprzedni właściciel twierdził, że był zrobiony chips na 130KM ale nie dostałem żadnych kresek, faktury za usługę, nie wiem kto to robił jednym słowem. Dokładniej to w różnych, losowych momentach odcina mi turbo. Głównie jak wklepie but w podłogę, ale czasem również podczas normalnej jednostajnej jazdy to turbo odetnie i dowiaduję się o tym dopiero w momencie gdy chcę przyspieszyć. Rozbierałem turbinę i czyściłem kierownice zmiennej geometrii. Fakt były trochę zastane i czasami w ręku się zacinały. Po czyszczeniu lekko się poprawiło, jakby zaczęło płynniej podawać no ale odcinanie pozostało. Gruszka sprawdzona strzykawką z podciśnieniem i działa jak należy. Zrobiłem test zaworka N75 w basic settings na kanale 11 i różnica pomiędzy ON i OFF wynosiła coś między 100, a 200 mbar ciężko dokładniej określić bo noga mi się trzęsła i nie byłem w stanie utrzymać równych obrotów. Wykonałem logi dynamiczne grup 3, 8 oraz 11 ale nie do końca potrafię je zinterpretować. Oczywiście w granicy tych 4k obrotów turbina była już odcięta i nie byłem w stanie doprowadzić żadnego z logów do końca. Dodatkowo występuje błąd 17958 i z tego co się dowiedziałem to znaczy, że przepływ jest zbyt mały. Czy ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć rozszyfrowując logi dynamiczne? Dodaję je w załączniku i z góry dziękuję i pozdrawiam.

LOG-01-003-008-011.CSV

Edytowane przez MichalB5AFN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyczny notlauf poczytaj sobie jest tego sporo na forum,zmienna geometria stoi w miejscu ,jestes pewien ze dobrze ja wyczysciles bo wszystko wskazuje ze tu jest problem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, turbina chodzi bez problemu, od tamtej pory wymieniłem zaworek N75 na nowy i to pomogło na 2 tygodnie i problem wrócił w dokładnie takiej samej postaci. Fakt był to zamiennik, może nie najtańszy ale też nie wykosztowałem się na niego i podejrzewam, że to znowu jego wina bo dokładnie tak samo się zachowuje. Widzę w trakcie jazdy ciśnienie bo mam wskaźnik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...