Nayando Opublikowano 1 Marca 2020 Opublikowano 1 Marca 2020 (edytowane) Witam, pomoże ktoś w odczytaniu logów, co może być nie tak? Podczas jazdy turbo późno wstaje około 3000 czasami potrafi złapać notlaufa błąd który się pojawia 17965-Charge Pressure Control: Positive Deviation. Do tej pory w aucie uszczelniony króciec pompy tandem i wymienione uszczelki, sprawdzone podciśnienia pompy -0,95 podciśnienie na gruszkę od turbiny -0,65, sprawdzona gruszka trzyma podciśnienie, sztanga turbiny pracuje ruch około 2 cm bez zacięć, zawór n75 podmieniany co prawda używka ale sprawny testowany w innym aucie. Jedna rzecz mnie zastanawia w BS trzecie okienko Actual Map wartość podczas unoszenia i upuszczania sztangi nie zmienia się nie wiem według mnie powinna się zmieniać, a i sama wartość chyba jest za wysoka. Dołączam logi to pierwsze logi jakie zrobiłem w vagu więc mogą być nie za profesjonalne ale może coś się uda odczytać. Logi statyczne:http://vaglogi.pl/log-013_m4VNCT.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_ff6id2a.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_wF5vMj.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_PVhT3VP.html Logi dynamiczne:http://vaglogi.pl/log-011_s6wq1j9.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_iQjll.htmlhttp://vaglogi.pl/log-008_z8u9774.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_3040p.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_m7GD1.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_a8fwO.htmlhttp://vaglogi.pl/log-000_VKl5R.html Basic setting:http://vaglogi.pl/log-011_b3s9C.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_oVT1gVG.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_UTG7cw.htmlhttp://vaglogi.pl/log-000_ddOfw.html Edytowane 1 Marca 2020 przez Nayando
Nayando Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Opublikowano 2 Marca 2020 Nikt nie pomoże, może coś źle napisałem jak tak to niech mnie ktoś poprawi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się