Sajmonelo Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Witam! Kupiłem sobie do zabawy/nauki 1.8t z dość mocno zmodyfikowanym silnikiem : Wtryski 440cc Garrett GT28RS ostre wałki Wydech MG Dv 007 Kiedyś samochód był strojony w Digitunie i pokazał 275KM ale do sedna Po kupnie samochodu świece trafił szlak i sytuacja powtarzała się wielokrotnie co objawiało się oczywiscie brakiem mocy aż do dnia w którym jeden z zaworów powiedział papa i zabrałem się za remont silnika. głowica zawory napinacz rozrząd bla bla bla... Cała góra silnika i osprzęt do regeneracji (Turbo nadal zero luzów uszczelka głowicy po zdjęciu jeszcze zakładana przez Hanza) Samochód poskładany to kupy odpalam i..... prycha smarka jakby świece znowu były zawalone, ale 3 komplet a sprawa dalej wygląda tak samo, odpale samochód raz da się odciąć po czym schodzi z obrotów i szlak go trafia odcina mi wręcz pedał gazu co 1k obrotów. Z racji iż chce z modyfikacjami iść dalej moje pytanie brzmi następująco Czy po wymianie wiązki na ME 7.5 i zmianie cewek na czerwone (mój silnik to AEB) będe w stanie odpalić silnik czy już na tym etapie będę potrzebował pomocy tunera JEŚLI TAK TO JAKI TUNER NA ŚLĄSKU . Czy chcąc osiągnąć jeszcze większą moc mojej jednostki wymieniać korby i tłoki na kute czy wystarczy wymiana korbowodów i czy będzie to tak samo P&P robota jak w przypadku góry silnika. Bardzo proszę o porady, nie znam się na tym mam pod ręką kolege mechanika ale raczej praktycznego niż takiego który zna się na komputerach i podejrzewam ,że wy jesteście jedyną opcją żebym nauczył się czegoś więcej niż tylko kręcenia śrubeczek Samochód traktuje jako zabawkę więc temat podnoszenia mocy praktyczności i całej reszty pomińmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się