artur198300 0 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 panowie mam zmartwienie silnik to po remoncie 1.8T aeb 1995 mam problem z ustawieniem rozrządu mianowicie po ustawieniu na znaki auto odpaliło ale mam muła i problem czujnik halla g40 podejrzewam przestawienie o jeden ząbek, ale jak to poprawnie ustawić na kole zamachowym mam dwa znaki kreskę i zero no i ustawiłem na zero z przodu znak na kole pasowym paska wielorowkowego pokrył się ze znakiem na obudowie rozrządu znak wałka też o co tu chodzi proszę o jakieś podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur198300 0 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Znalazłem problem koło wałka rozrządu jest założone odwrotnie powinno być napisami do głowicy a jest odwrotnie silnik chodzi równo na wolnych obrotach ale są dziwne odgłosy z głowicy jak dodaję gazu do 2 tyś obrotów teraz zdaje sobie sprawę że muszę szybko odwrócić koło jak myślicie czy głowica nie dostała po d*pie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się